Congres CX & Data in Finance

  • Verhoog de customer experience (CX) door klantdata effectief te integreren en in te zetten
  • Leer hoe je klantdata integreert en effectief inzet om de customer experience te verhogen
  • Met diverse praktijkvoorbeelden van customer journeys binnen financiële organisaties

Ontdek hoe jouw financiële organisatie de klantrelatie verder kan uitdiepen en de klantbeleving kan versterken

  • Congres
  • 6 april 2023
  • Jaarbeurs Utrecht Supernova
  • ,- (excl. btw)
  • Contact

Verbeter de klantbeleving met data

Financiële organisaties bevinden zich in een snel veranderde omgeving boordevol transities, wet- en regelgeving en nieuwe spelers. Dit maakt het essentieel om relevant te zijn en blijven voor klanten. Een goede customer experience (CX) wordt verhoogd door klantdata te integreren en effectief in te zetten. Op basis hiervan kunnen gerichte verbeteracties doorgevoerd worden. Om klantgerichtheid vervolgens organisatie breed uit te dragen, moeten initiatieven consistent en complementair zijn over IT en de business heen.

Wil jij ontdekken hoe jouw financiële organisatie de klantrelatie verder kan uitdiepen en de klantbeleving kan versterken? Neem dan deel aan het ‘CX & Data in Finance’ congres!

Aanmelden

 

Met o.a. de volgende topsprekers

 

Ontmoet dé koplopers en disrupters in de financiële markt en leer:

  • Welke (digitale) CX strategie en tools je inzet zodat je organisatie relevant is en blijft voor de klant
  • Hoe data-driven klantinzichten je op weg helpen naar een klantgerichte benadering
  • Hoe je core business technologieën effectief inzet en slim gebruikmaakt van de schaalgrootte, ervaringen en historische klantdata
  • Hoe je snel experimenteert en opschaalt met nieuwe data-gedreven technologieën, producten en processen

Bekijk het programma

 

Programma

 

09.00 uur

Ontvangst en registratie

Tijdens de registratie kun je de eerste contacten op doen onder het genot van een kopje koffie
 

09.30 uur

Opening door de dagvoorzitter

Jannie Benedictus, journalist, columnist en dagvoorzitter.
Ze schrijft veel over personal finance en werkte geruime tijd als (hoofd)-redacteur en uitgever van verzekeringsplatform am.

 

09.40 uur

Keynote

Hoe je op de juiste dingen inzet en CX kansen aangrijpt

  • 5 belangrijke principes integreren in de klantreis van de organisatie
  • De shift van KPI’s naar CPI’s (Customer Performance Indicators)
  • Klantbehoeften per doelgroep: verschillende praktijkcases van banken

Tom de Ruyck, Managing Partner & Head of Insight Activation, InSites Consulting

 

10.05 uur

Keynote

De verschillende touchpoints in de customer journey ontdekken en verbinden

 

10.30 uur

Talkshow

Financiële organisaties CX futureproof?

Hoe zet je data en technologie optimaal in om de customer experience te verhogen?

Marinka van der Meer, Chief Customer Officer, Volksbank

 

11.00 uur

Recharge & Go

Koffie- en theepauze
 

11.30 uur

Best practice tafelsessies

Ga in kleine groepen in gesprek met de tafelleider om kennis en ervaringen uit te wisselen over datagedreven CX. Er zijn twee rondes van elk 30 minuten. Na de eerste ronde kun je aanschuiven bij een nieuwe sessie voor de tweede ronde.

  • Ronde 1: 11.35 - 12.05 uur
  • Ronde 2: 12.15 - 12.45 uur

De digitale klantreis met chatbot Ceebee

  • De continue verbeterloop op basis van data: inspelen op pijnpunten per kanaal
  • Hoe het klantproces wordt versneld binnen het nieuwe kanaal ‘conversational’
  • Hoe Centraal Beheer de customer experience integraal optimaliseert over alle business lines heen

Annemiek Bakker, Product owner conversational, Centraal Beheer


Van procesdenken naar een klantgerichte benadering

  • Hoe het CX-framework (strategie, begrip, klantreis, metrics, governance en cultuur) sturing geeft aan customer experience management 
  • Strategie doorvertalen naar 3 concrete klantbeloftes 
  • Het ontwerpen van datagedreven touchpoints om de klant direct te helpen

Esther Keizer, Manager Customer Experience & Communication, Ahold Delhaize Pensioen


Bewegen naar een client-centric organisatie

  • De change agenda gebaseerd op de client feedback book: alle input vanuit de klant, medewerker en technologie bij elkaar
  • Connecting customer experience - business goals
  • Hoe de NPS score wordt verhoogd

Mustafa Gürel, Customer Experience Manager, Van Lanschot

12.45 uur

Lunch
 

13.45 uur

Open your mind sessies

Je kunt een keuze maken uit meerdere plenaire sessies

  • Ronde 1: 13.45 - 14.15 uur
  • Ronde 2: 14.25 - 14.55 uur

 

15.05 uur

Keynote

To be announced
 

15.30 uur

Recharge & Go

Koffie- en theepauze
 

16.00 uur

Keynote

To be announced

 

16.25 uur

Keynote

CX is a pilgrimage- 5 strategies to spice up your leadership

  • Waarom data-driven de basis is
  • Waarom een klant BHAG van groot belang is
  • Hoe jij binnen de financiële sector uiteindelijk het verschil maakt voor de klant

Nienke Bloem, Certified Customer eXperience Professional (CCXP), certified trainer CX, auteur van het nieuwe boek ‘CX is a pilgrimage, 50 strategies to spice up your leadership’

 

16.50 uur

Lessons learned & what's next

Jannie Benedictus, journalist, columnist en dagvoorzitter

 

17.00 uur

Borrel & Bites

Ontmoet andere CX experts gedurende de netwerkborrel en ga weer met nieuwe ideeën en netwerkcontacten naar huis!

Sprekers:

img-Jannie Benedictus
Jannie Benedictus

Journalist, columnist en dagvoorzitter

img-Esther Keizer
Esther Keizer

Manager Customer Experience & Communication, Ahold Delhaize Pensioen

img-Nienke Bloem
Nienke Bloem

Certified Customer eXperience Professional (CCXP), certified trainer CX, mede auteur van het boek The CX Travel Guide

img-Marinka van der Meer
Marinka van der Meer

Chief Customer Officer, Volksbank

img-Tom de Ruyck
Tom de Ruyck

Managing Partner & Head of Insight Activation, InSites Consulting

img-Annemiek Bakker
Annemiek Bakker

Product owner conversational, Centraal Beheer

img-Mustafa Gürel
Mustafa Gürel

Customer Experience Manager, Van Lanschot

Voor wie is dit congres bestemd?


Dit congres is speciaal ontwikkeld voor:
CEO, CCO, CMO, CTO,  CIO, CDO (Chief Digital Officer), E-commerce Manager, (Digital) Marketing Manager, Data Science Officer, Manager Customer Experience, Communicatie Manager, Online Manager, Data Manager, IT Manager en iedereen die geïnteresseerd is om de Customer Experience te optimaliseren.

Werkzaam bij:
Banken, Verzekeraars, Pensioeninstellingen en aanvullende financiele dienstverlening.

Datum en locatie

7 december 2022

Jaarbeurs Utrecht
Jaarbeursplein
3521 AL Utrecht

 

Jouw investering

Tickets t/m 31 december 2022* Vanaf 1 januari 2023
Werkzaam bij financiële instelling € 499,- (excl. btw) p.p. € 599,- (excl. btw) p.p.
Overig € 999,- (excl. btw) p.p. € 1099,- (excl.btw) p.p.


Dit bedrag is inclusief koffie, thee en lunch. Daarnaast heb je toegang tot de digitale leeromgeving.

*De eerste 30 deelnemers die zich inschrijven, ontvangen naast € 100,- vroegboekkorting ook het boek 'CX IS A PILGRIMAGE' van spreker Nienke Bloem 

Aanmelden


Contact met ons?

Inge Zusterzeel
Programma Manager
inge.zusterzeel@euroforum.nl
 

Tjerk Eijsink
Strategic Partnership Manager
tjerk.eijsink@euroforum.nl

Sandra Donkers
Congresadviseur
sandra.donkers@euroforum.nl
Tel: 040 - 2 972 770

Opleiding op maat

Zou jij samen met jouw collega's één van onze opleidingen willen volgen, maar dan gericht op de eigen organisatie, situatie en wensen? Dan is Incompany zeker interessant! Samen stellen we een programma op en bepalen we datum/data, dagindeling(en) en locatie.

Waarom Incompany

  • De inhoud van deze opleiding wordt afgestemd op jullie organisatie en leerbehoeften
  • Ga met elkaar in gesprek (ook over lastige situaties)
  • De onderlinge betrokkenheid en motivatie stijgen aantoonbaar
  • Er is individuele benadering en ruimte voor persoonlijke vragen
  • Per opleiding wordt gezocht naar de best passende docent(en)
  • Het hele team is in één keer op hetzelfde kennisniveau
  • Planning van de cursus wanneer het jullie uitkomt
  • Mogelijk: individuele coaching on the job om doelen te complementeren

Vragen of meer informatie?

Lees meer over onze Incompany trainingen of neem vrijblijvend contact op met:

Guusje Verhoeven

Adviseur Incompany trainingen
E-mail: guusje.verhoeven@euroforum.nl
Tel: +31 40 29 74 974

Download brochure

Onze privacy-policy

Via onderstaande knop kun je veilig, eenvoudig en snel inschrijven. Verzeker jezelf van deelname door op de onderstaande button te klikken.

 

Leg je deelname vast!
Veilig betalen

Persoonlijk advies nodig?

Hoi, Ik ben Sandra en ben een specialist op dit vakgebied. Je kunt mij bereiken via onderstaande gegevens of via de chat.

040 2972 770 sandra.donkers@euroforum.nl

Productaanbod

Schrijf je in voor de nieuwsbrief van vakgebied Financieel

Onze privacy-policy