Next in Finance: Customer Experience & Data Driven Innovation Event

Customer Experience & Data Driven Innovation

28 maart 2018, van der Valk Utrecht

27 maart 2018, van der Valk Utrecht

Next in Finance

Hoe optimaliseert u Customer Experience in een Data Driven finance organisatie? 

 

Digitalisering heeft een enorme impact op de financiële sector. Vergelijkbare producten en de toegenomen macht van de consument dwingen banken, vermogensbeheerders en verzekeraars zich te onderscheiden. Het realiseren van een optimale klant ervaring in een multi-channel wereld vormt de sleutel tot succes. 

Hoewel de meerderheid van de organisaties Customer Experience als een top prioriteit stelt, is er nog een weg te gaan. Het is cruciaal om als een Data Driven organisatie de Customer Experience te optimaliseren. Alleen op deze manier blijft u vooroplopen in een digitale wereld!

Motto van de dag:

“Erover praten is mooi, echt iets gaan doen is beter”.

Download de Brochure Direct inschrijven


Praktijksprekers vanuit:

 

 

Thema's van het congres


O.a. de volgende vraagstukken worden beetgepakt:
  • Laatste digitale trends en ontwikkelingen
  • Gebruik van data en technologie versus ethiek
  • Maak van uw organisatie een Data Driven organisatie
  • Datagebruik om de Customer Experience te optimaliseren
  • De mogelijkheden van Predictive Analysis, Artificial Intelligence en Blockchain
Het congres brengt veel inzichten, inspiratie en handvatten om met dit thema aan de slag te gaan. Hoor op 27 maart 2018 hoe u de klant écht centraal stelt en hoe u uw (digitale) organisatie hierop inricht!

Bekijk het programma

Experts op het podium:


Arnout Arntz

Chief Information Officer, TVM Verzekeringen

Theo-Jan Renkema

Chief Auditor Operations & IT, Rabobank

Mark van Rijt

Directeur Customer Experience, ABN AMRO Bank

Bekijk meer sprekers




Waarom u het congres niet mag missen:

  1. Meer dan 12 concrete praktijkcases op het podium over de inzet van data voor het optimaliseren van uw customer experience.
  2. 5 Keynotes sprekers die hun lange termijn strategie delen.
  3. Meer dan 150 vakexperts vanuit Marketing en Data samen om uw huidige netwerk te versterken en nieuwe contacten op te doen.
  4. Niet alleen de succesverhalen worden gedeeld maar ook de valkuilen bij het opzetten van projecten.
  5. U krijgt directe tips en trucs van Customer Experience en Data experts die u de volgende dag kunt inzetten binnen uw organisatie.
Kortom, een onmisbare dag voor iedereen die de Next Steps aan het zetten is in
Customer Experience optimalisatie en voorop wil lopen in de digitale transformatie!


Ja, ik meld me aan!


Meer informatie

Wilt u meer informatie over dit congres? Heeft u interesse in deelname, wilt u een inhoudelijke bijdrage leveren of kent u een interessant verhaal ?

Programma manager
Liz de Bie
Tel: 040 - 2 974 977

Lotte van Dun
Tel: 040 - 2 972 711

Congres adviseur
Nancy Kager
Tel: 040 - 2 972 774

Inclusief

Dinsdag
27 maart 2018

Download

Voor een compleet overzicht van het programma raden wij u aan de brochure te downloaden

Download (PDF)
08.45
Ontvangst

09.15
Welkom door uw dagvoorzitter
Arnout Arntz Arnout Arntz, Chief Information Officer, TVM Verzekeringen

09.25
Keynote speech:
De noodzaak tot innovatie en verdere digitale transformatie
  • Trends en ontwikkelingen binnen de financiële sector
  • Hoe zorg je er als de financiële instelling voor dat je onderscheidend bent in de nieuwe, digitaal aangedreven en mondiale economie?
  • Spreker wordt nader bekend gemaakt

    09.50
    Keynote interview:
    Customer Journey, the roadmap to data-driven customer experience
    Luister naar een succesvol praktijkverhaal. Hoor hoe deze toonaangevende organisatie customer experience in hun organisatie ingebed heeft.
    Arnout Arntz Daan Noordeloos, Circle Lead Organizational Development, Transavia

    10.15
    Keynote Speech:
    Digitale transitie voor de optimale klantbeleving; het succes van het verbinden van business & IT
    ABN AMRO blijft voorop lopen binnen een veranderende markt. Luister naar de visie van ABN AMRO over het belang van de digitale transactie en de succesfactoren die hebben bijgedragen aan hun optimale klantbeleving. Arnout Arntz
    Frank Verkerk, Chief Digital Officer, ABN AMRO
    Michel van Drie, Managing Director of IT Solutions, ABN AMRO

    10.45
    Koffie- en theepauze

    11.15
    Bootcampsessies

    De Bootcampsessies zoomen verder in op een specifiek onderwerp. U kunt kiezen voor Bootcamp 1 welke specifiek gericht is op Customer Experience. Of u kunt kiezen voor Bootcamp 2 die specifiek gericht is op Data Driven Innovation. Na een inleidende presentatie, kunt u aanschuiven bij een van de Round table sessions waarin u verder de diepte in gaat.

    Het is mogelijk om na de eerste bootcamp sessie te wisselen van stroming. Op deze manier kunt u zelf kiezen welke programmaonderdelen het beste aansluiten bij de vraagstukken uit uw praktijk.


    11.15
    Inspirerende case
    Sturen op NPS in Klantmissieteams: vallen en opstaan in datagedreven customer excellence
    Bekijk de case

    In deze bootcampsessie wordt antwoord gegeven op de volgende vragen:

    • Waarom gebruikt VGZ data om tot customer excellence te komen?
    • Hoe gebruikt VGZ data om inzicht te krijgen in haar Customer Journey?
    • We willen graag Data Driven werken….waar werkt de data wel en niet voor ons?
    • Wat zijn de pro’s en cons van het werken met NPS of: hoeveel punten stijgt mijn NPS als ik de tekst van mijn website aanpas?
    • Wat hebben we tot nu toe bereikt met al onze efforts?

    Niels van Gorp, Sr BI Business Specialist, VGZ

    Lennaert Mooi, BI Business Specialist VGZ


    11.45
    Ronde tafel sessies 1
    Bekijk de sessies

    Hoe implementeer je de Customer Journey in jouw voordeel?

    In deze bootcampsessie wordt antwoord gegeven op de volgende vragen:

    De focus op Customer Experience binnen organisaties is ‘hot’. Maar als je dit wilt toepassen in jouw organisatie waar begin je dan? En hoe implementeer je Customer Journeys waarmee je je klanten raakt én je kan onderscheiden in de markt. Florius heeft in 2017 de Gouden Spreekbuis gewonnen, een prijs voor de hypotheekverstrekker die zich het beste heeft ontwikkeld op het gebied van imago, dienstverlening en communicatie. Volgens de jury hebben voornamelijk de positieve ontwikkeling van het imago en de duidelijke focus op klantbelang eraan bijgedragen dat Florius de branche op sleeptouw neemt.

    Maarten Timmers, Hoofd Customer Experience Florius
    Van oplossen naar voorkomen o.b.v. predictive analytics voor klanten

    In deze rondetafelsessie neemt DAS u graag mee hoe ondernemers geholpen worden om juridisch gedoe te voorkomen en sneller kunnen incasseren. Van oplossen naar voorkomen en van verzekeren naar adviseren betekent een andere experience!

    Egmont Philips, Directeur Marketing, DAS
    Integrale klantreis: is een happy flow belangrijk voor klanten?

    Univé neemt u in deze bootcampsessie mee in hun ervaring in het opzetten van één integrale klantreis i.p.v. 25 kleinere klantreizen. In deze sessie komt aan bod waar zij tegenaan zijn gelopen, hoe zij dit hebben opgelost en wat dit concreet oplevert voor de klant en Univé.

    Christian Jeurnink, Klantsegmentmanager Univé
    Hoe persoonlijk mag digitale marketing worden?

    Deze rondetafelsessie gaat over de impact van digitale marketing op de financiële wereld. Daarnaast wordt dieper ingegaan op de rol die de AFM hierin speelt. In een wereld waarin data een steeds grotere rol speelt, komen financiële ondernemingen steeds meer van hun klanten te weten. Dit levert ook interessante inzichten op over hun koopgedrag. Hoe beïnvloedt u het koopgedrag van uw klanten, en waar ligt de grens? Of gebruikt u deze inzichten ook om voorzienbare schade te voorkomen?

    Lars van de Ven, programmateam Innovatie & Fintech, Autoriteit Financiële Markten
    11.15
    Inspirerende case
    Case TVM Verzekeringen: Transportveiligheid verbeteren op basis van voertuigdata
    Bekijk de case

    In deze bootcampsessie wordt antwoord gegeven op de volgende vragen:

    Verzekeringsnemers staan (voertuig)data vaak niet alleen af in ruil voor premiekorting. TVM heeft daarom een pilot gedaan waarbij voertuigdata wordt gebruikt om de transportveiligheid te verhogen, waarbij er voor alle betrokkenen een positief effect bereikt wordt. In deze presentatie wordt ingegaan op uitkomsten en aandachtspunten zoals privacy.

    Joost Sterenborg, Innovatiemanager, TVM Verzekeringen

    11.45
    Ronde tafel sessies 2
    Bekijk de sessies
    Intense client focus – Lessons learned from a data driven approach

    APG zit middenin de transformatie naar duurzaam en zichtbaar intens klantgericht gedrag van management en medewerkers. De eerste ervaringen, lessen en missers zullen worden gedeeld.

    Thijs van der Hagen, Manager Improvement & Innovation, APG
    Roel Moradi, Lead Data Scientist, APG
    Hoe data science een zorgverzekeraar kan veranderen

    In deze bootcamp sessie bediscussiëren we aan de hand van concrete voorbeelden de mogelijkheden om klantcontact te personaliseren met behulp van Data Science. Samen kunnen we de balans tussen klantverwachtingen en wat er technisch kan, wat er juridisch mag en wat je als bedrijf wilt verkennen.

    Fleur Hasaart, Manager Data Science, CZ

    De bank helpen versterken door de inzet van data

    De Rabobank laat u in deze sessie zien hoe je structuur in de organisatie kunt aanbrengen om meer met big data te doen. Door de organisatie rondom data goed in te richten kun je namelijk een meerwaarde creëren om de klant beter te bedienen. Centraal staat de vraag: Hoe vind je een goede balans tussen wat we technisch kunnen, ethisch willen en vanuit wet- en regelgeving mogen?

    Martin Leijen, Product Manager Data Lab/ Data & Analytics Rabobank
    Using Artificial Intelligence to become more effective: Is Artificial Intelligence the only solution?

    In deze rondetafelsessie neemt ABN AMRO u mee om kritisch te kijken naar de toepassing van AI op de volgende niveau’s:

  • Benodigde visie en strategie
  • Organizational skills en wetgeving
  • Kwaliteit en data analytics

  • Wido van Heemstra, Team Lead Data Scientist ABN AMRO

    12.45
    Lunchpauze

    13.45
    Vervolg Bootcampsessies

    13.45
    Inspirerende case
    Op weg naar een klantgedreven organisatie
    Bekijk de case

    Klanten zijn steeds tevredener en bevelen ons aan. Medewerkers vinden dat we het klantbelang steeds minder centraal stellen. Hoe werk je aan een klantgedreven organisatie als die organisatie constant in verandering is? Achmea praat u bij over hun aanpak, dilemma’s en successen.

    José Rouwenhorst, Manager Customer Experience, Achmea Bank


    14.00
    Ronde tafel sessies 1
    Bekijk de sessies
    Hoe implementeer je de Customer Journey in jouw voordeel?

    De focus op Customer Experience binnen organisaties is ‘hot’. Maar als je dit wilt toepassen in jouw organisatie waar begin je dan? En hoe implementeer je Customer Journeys waarmee je je klanten raakt én je kan onderscheiden in de markt. Florius heeft in 2017 de Gouden Spreekbuis gewonnen, een prijs voor de hypotheekverstrekker die zich het beste heeft ontwikkeld op het gebied van imago, dienstverlening en communicatie. Volgens de jury hebben voornamelijk de positieve ontwikkeling van het imago en de duidelijke focus op klantbelang eraan bijgedragen dat Florius de branche op sleeptouw neemt.

    Maarten Timmers, Hoofd Customer Experience Florius
    Van oplossen naar voorkomen o.b.v. predictive analytics voor klanten

    In deze rondetafelsessie neemt DAS u graag mee hoe ondernemers geholpen worden om juridisch gedoe te voorkomen en sneller kunnen incasseren. Van oplossen naar voorkomen en van verzekeren naar adviseren betekent een andere experience!

    Egmont Philips, Directeur Marketing, DAS
    Integrale klantreis: is een happy flow belangrijk voor klanten?

    Univé neemt u in deze bootcampsessie mee in hun ervaring in het opzetten van één integrale klantreis i.p.v. 25 kleinere klantreizen. In deze sessie komt aan bod waar zij tegenaan zijn gelopen, hoe zij dit hebben opgelost en wat dit concreet oplevert voor de klant en Univé.

    Christian Jeurnink, Klantsegmentmanager Univé
    Hoe persoonlijk mag digitale marketing worden?

    Deze rondetafelsessie gaat over de impact van digitale marketing op de financiële wereld. Daarnaast wordt dieper ingegaan op de rol die de AFM hierin speelt. In een wereld waarin data een steeds grotere rol speelt, komen financiële ondernemingen steeds meer van hun klanten te weten. Dit levert ook interessante inzichten op over hun koopgedrag. Hoe beïnvloedt u het koopgedrag van uw klanten, en waar ligt de grens? Of gebruikt u deze inzichten ook om voorzienbare schade te voorkomen?

    Lars van de Ven, programmateam Innovatie & Fintech, Autoriteit Financiële Markten
    13.45
    Inspirerende case
    Blockchain reinsurance platform: een demo van een smart contract management systeem
    Bekijk de case

    Achmea werkt momenteel samen met een groep van 15 grote verzekeraars en herverzekeraars onder de noemer B3i aan een blockchain applicatie om herverzekeringscontracten op een veilige manier en tegen aanzienlijk lagere kosten digitaal uit te wisselen. Met dit prototype draaien we vanaf eind 2017 schaduw en gaan we naar alle waarschijnlijkheid eind 2018 in productie. Tijdens de sessie gaan we deze applicatie live demo-en, vertellen we over de techniek, de business case en de toekomstvisie van B3i.

    André van der Heiden, Blockchain Developer, B3iu, Achmea
    Ad Reijngoudt, Lead Developer & Software Architect, Achmea

    14.00
    Ronde tafel sessies 2
    Bekijk de sessies
    Intense client focus – Lessons learned from a data driven approach

    APG zit middenin de transformatie naar duurzaam en zichtbaar intens klantgericht gedrag van management en medewerkers. De eerste ervaringen, lessen en missers zullen worden gedeeld.

    Thijs van der Hagen, Manager Improvement & Innovation, APG
    Roel Moradi, Lead Data Scientist, APG
    Hoe data science een zorgverzekeraar kan veranderen

    In deze bootcamp sessie bediscussiëren we aan de hand van concrete voorbeelden de mogelijkheden om klantcontact te personaliseren met behulp van Data Science. Samen kunnen we de balans tussen klantverwachtingen en wat er technisch kan, wat er juridisch mag en wat je als bedrijf wilt verkennen.

    Fleur Hasaart, Manager Data Science, CZ

    De bank helpen versterken door de inzet van data

    De Rabobank laat u in deze sessie zien hoe je structuur in de organisatie kunt aanbrengen om meer met big data te doen. Door de organisatie rondom data goed in te richten kun je namelijk een meerwaarde creëren om de klant beter te bedienen. Centraal staat de vraag: Hoe vind je een goede balans tussen wat we technisch kunnen, ethisch willen en vanuit wet- en regelgeving mogen?

    Martin Leijen, Product Manager Data Lab/ Data & Analytics Rabobank
    Using Artificial Intelligence to become more effective: Is Artificial Intelligence the only solution?

    In deze rondetafelsessie neemt ABN AMRO u mee om kritisch te kijken naar de toepassing van AI op de volgende niveau’s:

  • Benodigde visie en strategie
  • Organizational skills en wetgeving
  • Kwaliteit en data analytics

  • Wido van Heemstra, Team Lead Data Scientist ABN AMRO

    15.00
    Koffiepauze

    15.30
    Digging Deep Talkshow
    De sector aan het woord
    De financiële sector is in beweging. Tijdens deze talkshow worden stakeholders gevraagd naar hun visie hierop. Maar uw mening is zeker zo belangrijk. Daarom wordt de zaal actief betrokken in de discussie door middel van polls en vragen.

    theo-janegmond_ralph

    Aan tafel zitten o.a.:
    Mark van Rijt, Directeur Customer Experience, ABN AMRO Bank
    Theo-Jan Renkema, Chief Auditor Operations & IT, Rabobank
    Ralph van Dam, Head of Digital, Centraal Beheer Bedrijven
    Egmont Philips, Directeur Marketing, DAS

    16.30
    Keynote Speech:
    How to Wow
    Businesses are being continually challenged by competition, disruption, artificial intelligence, automation, big data, omni-channel, personalisation, behavioural science, privacy and many other fronts. Meanwhile, clients expect an ever improving customer experience. Learn what you can do as a data driven organization, what you should be focusing on to deliver the market leading customer experience that your clients desire and how to maintain it in the future…
    Arnout Arntz Adrian Swinscoe, Customer Experience Expert & Best-Selling Author of ‘How to Wow’

    17.00
    Networking & drinks

     

    Meer informatie over het congres

    Deze experts staan op het podium:


    Arnout Arntz

    Chief Information Officer, TVM Verzekeringen

    Theo-Jan Renkema

    Chief Auditor Operations & IT, Rabobank

    Adrian Swinscoe

    Customer Engagement, Experience and Service Consultant/Coach en auteur How to Wow

    Daan Noordeloos

    Circle Lead Organizational Development, Transavia

    Maarten Timmers

    Hoofd Customer Experience Florius

    Christian Jeurnink

    Klantsegmentmanager Univé

    José Rouwenhorst

    Manager Customer Experience, Achmea Bank

    Martin Leijen

    Product Manager Data Lab/ Data & Analytics Rabobank

    Roel Moradi

    Lead Data Scientist, APG

    Joost Sterenborg

    Innovatiemanager, TVM verzekeringen

    Fleur Hasaart

    Manager Data Science, CZ

    André van der Heijden

    Blockchain Developer, B3i, Achmea

    Ad Reijngoudt

    Lead Developer & Software Architect, Achmea

    Ralph van Dam

    Head of Digital, Centraal Beheer Bedrijven

    Egmont Philips

    Directeur Marketing, DAS

    Lars van de Ven

    Programmateam Innovatie & Fintech, Autoriteit Financiële Markten

    Datum

    Dinsdag 27 maart 2018

    Locatie

    Van Der Valk Utrecht
    Winthontlaan 4 - 6
    3526 KV Utrecht
    Routebeschrijving

     


    Uw investering

     Ticket  T/m 31 januari 2018
    Vanaf 1 februari 2018
    Werkzaam bij Financiele instelling € 399,-  € 499,-
    Overig € 899,-  € 999,-

    Deze prijzen excl BTW (per persoon) en incl koffie, thee, snacks, lunch, borrel, netwerken en online toegang tot de presentaties na het congres.

    Direct inschrijven Reserveer uw plaats

     


    Voor wie is dit congres bestemd?

    Dit congres is speciaal ontwikkeld voor:
    CMO, CTO,  CIO, CDO (Chief Digital Officer), E-commerce Manager, (Digital) Marketing Manager, Data Science Officer, Manager Customer Experience, Communicatie Manager, Online Manager, Data Manager, IT Manager en iedereen die geïnteresseerd is om de Customer Experience en de Data Driven organisatie te optimaliseren. Werkzaam bij Banken, Verzekeraars, Pensioeninstellingen en aanvullende financiele dienstverlening.


    Meer informatie

    Wilt u meer informatie over dit congres? Heeft u interesse in deelname, wilt u een inhoudelijke bijdrage leveren of kent u een interessant verhaal ?

    Programma manager
    Liz de Bie
    Tel: 040 - 2 974 977

    Congres adviseur
    Nancy Kager
    Tel: 040 - 2 972 774

     

    Inclusief

     


    Belastingvoordeel

    N.B. Betaalt u dit programma (gedeeltelijk) zelf? Maak gebruik van het belastingvoordeel en vraag tot bijna 50% van de studiekosten terug van de Belastingdienst! Meer informatie en tips

    Partners 2018

           

     

    Partner worden?

    Heeft u interesse om te participeren in het programma of op een andere manier in contact te komen met deze doelgroep?

    Neem dan contact op met:
    Lotte van Dun, 040 - 2 972 711

    Uw investering

     

     Ticket  T/m 31 januari 2018
    Vanaf 1 februari 2018
    Werkzaam bij Financiele instelling € 399,-  € 499,-
    Overig € 899,-  € 999,-

    Deze prijzen excl BTW (per persoon) en incl koffie, thee, snacks, lunch, borrel, netwerken en online toegang tot de presentaties na het congres.

    Via onderstaande knop kunt u zich veilig, eenvoudig en snel inschrijven voor dit congres. Verzeker u van deelname door op de onderstaande button te klikken.

     

    Leg uw deelname vast!
    Next in Finance: Customer Experience & Data Driven Innovation Event

    Download de Brochure

    Voor een compleet overzicht van het programma raden wij u aan om de brochure te downloaden. Next in Finance: Customer Experience & Data Driven Innovation Event start op 27 maart 2018 in van der Valk, Utrecht!

    Heeft u vragen? Neem voor meer informatie contact op met:

    Inlogcode: