Next in Finance

Bridging the gap between Customer, Data & Technology

3 april 2019, van der Valk Utrecht

Next in Finance

Zet in je agenda: 12 maart 2020!

 

Tijdens Next in Finance komen jaarlijks ruim 150 professionals uit de financiële sector bij elkaar om kennis uit te wisselen en ideeën op te doen. De editie van 2019 stond in het teken van “Bridging the Gap between Customer, Data & Technology”. Door de integratie en slimme inzet van Data & Technology creëer je een optimale Customer Journey en Customer Experience.

Ook de kansen door nieuwe ontwikkelingen op vlakken als AI en Conversational Commerce worden belicht. Hoor en leer van koplopers en disrupters hoe zij zich onderscheiden binnen de markt.

Download het programma van 2019



 

Experts op het podium

Robert-Frank Hofland

Director | Tribe lead 1-1 Analytics | 1to1 Marketing & Analytics, ING

Alexander Zwart

Head of digital channels and CX, Rabobank Netherlands

Jack Hommel

Directeur, Centraal Beheer & Avéro Achmea

Bekijk meer sprekers

Praktijksprekers vanuit:

 

Met o.a. de volgende thema's:

Digital Strategy | Customer Experience | Customer Journey | Data Driven Innovation |
Omnichannel Bank | Conversational Voice | Artificial Intelligence | Disrupters | Smart Data |
Data Management Information System

 





Waarom je het congres niet mag missen:

  1. Concrete praktijkcases op het podium over de inzet van data voor het optimaliseren van jouw customer experience.
  2. Keynotes sprekers die hun lange termijn strategie delen.
  3. Meer dan 150 vakexperts vanuit Marketing en Data samen om jouw huidige netwerk te versterken en nieuwe contacten op te doen.
  4. Niet alleen de succesverhalen worden gedeeld maar ook de valkuilen bij het opzetten van projecten.
  5. Je krijgt directe tips en trucs van Customer Experience en Data experts die je de volgende dag kunt inzetten binnen jouw organisatie.
Kortom, een onmisbare dag voor iedereen die de Next Steps aan het zetten is in
Customer Experience optimalisatie en voorop wil lopen in de digitale transformatie!



Meer informatie

Wil je meer informatie over dit congres? Heb je interesse in deelname, wil je een inhoudelijke bijdrage leveren of ken je een interessant verhaal ?

Programma manager
Liz de Bie
T: 06 - 11 33 46 94

Partnerships
Frans Peters
T: 06 - 54 38 05 39

Congres adviseur
Sandra Donkers
T: 040 - 2 972 770

Inclusief

 

Woensdag
3 april 2019

Download

Voor een compleet overzicht van het programma raden wij u aan de brochure te downloaden

Download (PDF)
09.00
Ontvangst

09.30
Arnout Arntz
Welkom door uw dagvoorzitter
Arnout Arntz, Interim CIO, Bleia B.V.

09.45
Arnout Arntz
Keynote Speech:
How to understand the future of customer experience
Meer informatie
  • Wie zijn onze toekomstige klanten?
  • Op welke manier kunnen we onze toekomstige klanten behouden en aan ons binden?
  • Hoe kunnen we verschillende generaties blijven boeien en binden
  • Wat is het belang van Brand Identity binnen de financiële sector?

Joeri Van den Bergh, Awarded Global Thought Leader en Marketing Auteur op the Impact van Millenials en Next Generations, Co-founder InSites Consulting

10.10
Arnout Arntz Peter Kromhout Robert Frank Hofland
Keynote Speech:
Customer-Data-Technology
Alexander Zwart, Head of digital channels and CX, Rabobank Netherlands
Peter Kromhout, IT Engineering Lead Enterprise Data & BI, ABN AMRO
Robert-Frank Hofland, Director | Tribe lead 1-1 Analytics | 1to1 Marketing & Analytics, ING

10.40
Arnout Arntz
Keynote Speech:
inspiratie buiten de sector - 'Using technology to have a relevant conversation with your customer'
Meer informatie
  • Wat zijn huidige verwachtingen van de klant (zoals: always on, any channel, customised to my need)?
  • Via welke (tech) kanalen verwacht de klant te kunnen communiceren met een organisatie? En hoe richt je dat in?
  • Hoe maak je de inhoud van die conversatie relevant en waardevol? (welke data is nodig en hoe kom je aan de relevante klant inzichten?)

Petra Stojanovic, Business Development Manager, Google

11.00
Coffee, Sweets & Conversations

11.30
Round Table Session 1
In de ronde tafelsessies zoom je in een interactieve setting samen met andere experts in op een onderwerp naar keuze. Wissel met elkaar van gedachten en kom tot nieuwe inzichten onder leiding van een expert. Kies de tafel die het beste past bij jouw vraagstukken.

1. Data-driven leadgeneratie om bij sales focus aan te brengen
Arnout Arntz
  • Hoe vind je de juiste klant op het juiste moment?
  • Hoe krijg je sales zover om leads op te volgen?
  • Hoe laat je de techniek voor je werken?
Egbert Adrichem, Customer Journey Expert, ING

2. Organisatiebreed aansturen op NPS

Arnout Arntz

  • Creëer inzicht in de klantbeleving van je strategische klantreizen
  • Bestuur deze klantreizen datadriven en factbased
  • Activeer je organisatie om aan de slag te gaan met de NPS en verbeter hiermee je klantbeleving
Jolien Nelemans & Tamara Mom, Marketeers Klantbeleving, Volksbank

3. BI & Analytics maken het leven van de relatiemanager makkelijk
  • Automatische webcheck bij klanten van klanten
  • Gebruiksgemak en tijdsbesparing bij de relatiemanager
  • Combineren BI & Analytics
Bien Bosch, Manager Data Analytics, ABN AMRO

4. Customer Journey: back to basics
Arnout Arntz
  • Hoe bepaal je de juiste raakpunten/touchpoints met je klant?
  • Hoe zet je een klantreis op (die niet maanden kost om op te leveren) die door te meten is?
  • Hoe geef je deze klantreis een plek in je hele customer life cycle?
Gerard Datema, Experleider Omnichannel Customer Experience, Unive

5. De noodzaak van betere klantintelligentie voor toekomstbestendige marketing en sales bij financiële instellingen
Edwin Madou
  • Hoe combineer je klantcentrisch denken optimaal met data-science, analytics en technologie?
  • Hoe gebruik je real-time analytics voor een preciezere targeting en vergaande personalisatie van de klantervaring?
  • Praktijkcase: hoe het Geert Van Mol - Belgian CDO of the Year - lukte met quick-wins Belfius Bank te transformeren tot een leidende Customer Centric organisatie met explosieve digitale groei in marketing en sales
Edwin Madou, VP Sales EMEA, NGDATA

6. Hoe creëer je de optimale klantreis in het tijdperk van hyperpersonalisatie?
Herm van Gorp De gehele klantreis speelt zich tegenwoordig grotendeels af op een mobiel scherm. Een scherm waaraan de moderne consument bovendien zijn identiteit ontleent. In dit digitale tijdperk vraagt de consument meer dan ooit. Daarnaast maken technologische ontwikkelingen op het gebied van Artificial Intelligence klantdata van onschatbare waarde. Data maakt inzichtelijk, bewijst en stuurt, mits op de juiste wijze opgeslagen en geanalyseerd. Maar hoe sla je de brug tussen de rijkdom van data enerzijds en bedrijfsprocessen anderzijds voor de creatie van de optimale klantreis?
Herm van Gorp, CEO, PulseDC

12.15
Round Table Session 2

Herhaling van ronde 1


13.00
Lunchtime (Op inschrijving/uitnodiging)
Finance Executives Forum: ‘Customer Experience in the Boardroom'

Onder leiding van: Egmont Philips, Marketing Director-Digital Transformation-Customer Experience, DAS


14.00
Open Your Mind Sessie

Tijdens deze breakout sessies leren we van anderen aan de hand van praktijkvoorbeelden of wordt dieper ingegaan op de theorie. Let op onderstaande sessies worden niet herhaald.

1. De klantreis van de toekomst met de mogelijkheden van vandaag
Meer informatie
We nemen je mee in de woonreis van de toekomst, die perfect aansluit bij de wensen van de consument. Vanaf het moment van oriënteren op een woningzoeksite tot het passeren van de lening en het moment van sleuteloverdracht. In de woonreis van de toekomst werken alle partijen samen aan hetzelfde doel: woongenot voor de klant. We laten je concreet zien en ervaren (dmv een demo) hoe de klantreis van de toekomst gerealiseerd kan worden met de technologie en mogelijkheden van vandaag.

Leon van Dooren, Business Development, Blueriq

2. De disruptie voorbij: kruisbestuiving tussen corporates, start-ups & scale-ups
Meer informatie
  • Wat kunnen corporates (met al hun ervaring, schaalgrootte, processen en structuren) leren van start-ups (met hun dagelijkse sprints, constante user experience optimalisatie en real time experimenten) en scale-ups (met hun hoge groei ambitie)?
  • Wat zijn slimme samenwerkingsmodellen?
  • Wat moet je doen om de meest eenvoudige én hyperpersoonlijke online bank te worden?

Menno van Leeuwen, Head of Business & Customer Development, Moneyou (ABN AMRO)

3. Lessons learned over digitaliseren bij een traditionele verzekeraar
Meer informatie
  • Welke digitale vernieuwingen zijn geïmplementeerd in het claimsproces? Wat ging goed? Wat ging mis?
  • Wat heeft dit opgeleverd in: verhoging klanttevredenheid, verbetering dienstverlening, verlaging kosten?
  • Welke inzichten hebben deze digitale vernieuwingen en resultaten opgeleverd?

Martin Kroos, Senior Manager Schadeservice Interpolis

4. Creëer de ultieme digitale gebruikerservaring met PSD2 data
Meer informatie
  • Hoe zorg je er als financial voor dat je PSD2 data op een onderscheidende manier inzet?
  • Hoe help je consumenten nieuwe en gezonde financiële gewoontes aan te leren, zodat ze betere beslissingen kunnen nemen?
  • Hoe zorg je ervoor dat je hiermee dagelijks relevant blijft voor de consument?

Birashanth Thanabalasingam, Head of Experience Design| Principal Consultant, Yellowtail

Peter van der Bel, Gedragswetenschapper, Yellowtail


14.30
Open Your Mind Sessie - Round 2

Tijdens deze breakout sessies leren we van anderen aan de hand van praktijkvoorbeelden of wordt dieper ingegaan op de theorie.


15.00
Coffee, Sweets & Conversations

Tijd voor cafeïne en een goed gesprek


15.30
Keynote Speech:
How can CX help your business grow?

15.50
Keynote Debat
Meer informatie
  • Hoe is CX-denken onderdeel van het totale KPI-framework van een bedrijf?
  • Zijn Fintechs een kans of een bedreiging voor traditionele financiële instellingen?
  • Op welke manier kunnen data en technologie de customer experience verhogen?

Tom Arends, CEO, PEAKS
Jack Hommel, Directeur, Centraal Beheer&Avéro Achmea
Esther Stegman, Head of Productmanagement, Volksbank
Thomas Laffree, Directeur Innovatiemanagement & Research, PGGM

16.15
Networking, Drinks & Bites!

Netwerken, borrelen en volop nieuwe ideeën weer naar huis!

 

Meer informatie

Niels van Gorp

BI Business Specialist, VGZ

Maarten Timmers

Hoofd Customer Experience & Marketing, Florius

Arnout Arntz

Interim CIO, Bleia B.V.

Alexander Zwart

Head of digital channels and CX, Rabobank Netherlands

Leon van Dooren

Business Development, Blueriq

Petra Stojanovic

Business Development Manager, Google

Egbert Adrichem

Customer Journey Expert, ING

Jolien Nelemans & Tamara Mom

Marketeers Klantbeleving, Volksbank

Bien Bosch

Manager Data Analytics, ABN AMRO

Egmont Philips

Marketing Director-Digital Transformation-Customer Experience, DAS

Jack Hommel

Directeur, Centraal Beheer & Avéro Achmea

Esther Stegman

Head of Productmanagement, Volksbank

Menno van Leeuwen

Head of Business & Customer Development, Moneyou (ABN AMRO)

Birashanth Thanabalasingam

Head of Experience Design| Principal Consultant, Yellowtail

Peter Kromhout

IT Engineering Lead Enterprise Data & BI, ABN AMRO

Robert-Frank Hofland

Director | Tribe lead 1-1 Analytics | 1to1 Marketing & Analytics, ING

Tom Arends

CEO, PEAKS

Thomas Laffree

Directeur Innovatiemanagement & Research, PGGM

Gerard Datema

Experleider Omnichannel Customer Experience, Unive

Herm van Gorp

CEO, PulseDC

Joeri Van den Bergh

Awarded Global Thought Leader en Marketing Auteur op the Impact van Millenials en Next Generations, Co-founder InSites Consulting

Edwin Madou

VP Sales EMEA, NGDATA

Martin Kroos

Senior manager Schadeservices, Interpolis

Peter van der Bel

Gedragswetenschapper, Yellowtail

Datum

Donderdag 12 maart 2020

Locatie

Van Der Valk Utrecht
Winthontlaan 4 - 6
3526 KV Utrecht
Routebeschrijving

 


Jouw investering

TicketsTicketprijs

Werkzaam bij Financiele instelling, zoals:
Banken, verzekeraars, pensioeninstellingen, Fintechs, vermogens-beheerders, beleggingsbeheerders en hypotheekbedrijven

 
Next in Finance event (3 april) € 499,-
TicketsTicketprijs
Niet werkzaam bij een financiele instelling  
Next in Finance event (3 april) € 999,-

Inschrijven

 


Voor wie is dit congres bestemd?

Dit congres is speciaal ontwikkeld voor:
CMO, CTO,  CIO, CDO (Chief Digital Officer), E-commerce Manager, (Digital) Marketing Manager, Data Science Officer, Manager Customer Experience, Communicatie Manager, Online Manager, Data Manager, IT Manager en iedereen die geïnteresseerd is om de Customer Experience en de Data Driven organisatie te optimaliseren. Werkzaam bij Banken, Verzekeraars, Pensioeninstellingen en aanvullende financiele dienstverlening.


Meer informatie

Wil je meer informatie over dit congres? Heb je interesse in deelname, wil je een inhoudelijke bijdrage leveren of ken je een interessant verhaal ?

Programma manager
Liz de Bie
T: 06 - 11 33 46 94

Partnerships
Frans Peters
06 - 54 38 05 39

Congres adviseur
Sandra Donkers
T: 040 - 2 972 770

Inclusief

 


Partner worden in 2020?

Heb je interesse om te participeren in het programma of op een andere manier in contact te komen met deze doelgroep?

Neem contact op met:

Frans Peters
06 - 54 38 05 39

 

Partners 2019

Jouw investering

TicketsTicketprijs

Werkzaam bij Financiele instelling, zoals:
Banken, verzekeraars, pensioeninstellingen, Fintechs, vermogens-beheerders, beleggingsbeheerders en hypotheekbedrijven

 
Next in Finance event (3 april) € 499,-
TicketsTicketprijs
Niet werkzaam bij een financiele instelling  
Next in Finance event (3 april) € 999,-

Download de Brochure

Voor een compleet overzicht van het programma raden wij je aan om de brochure te downloaden. Ter informatie: Next in Finance start op 20 maart 2020 in van der Valk, Utrecht!

Heb je een vraag? Neem voor meer informatie contact op met:

Onze privacy-policy

Inlogcode: