Next in Finance

Bridging the gap between Customer, Data & Technology

3 april 2019, van der Valk Utrecht

Op de hoogte gehouden worden van nieuwe ontwikkelingen?

Wens je meer informatie over een eventuele nieuwe editie?
Laat dan je gegevens achter en wij je dan graag.

Wil je op de hoogte blijven van onze events, opleidingen en ontvang informatie binnen je vakgebied?

Onze privacy-policy

 


Coronavirus – Statement Euroforum BV d.d. 11 maart 2020

Als congresorganisatie volgen wij de ontwikkelingen met betrekking tot het Coronavirus op de voet.

We staan in nauw contact met onze congreslocatie m.b.t. voorzorgsmaatregelen. Daarnaast volgen we de richtlijnen vanuit de overheid en gespecialiseerde instanties zoals het RIVM en de GGD. Next in Finance zal gewoon doorgang vinden op de geplande datum en locatie.


 

Next in Finance

Making Data Work!
Time for a Winning Customer Experience

  11 maart 2020, Van der Valk Utrecht


 

Hoe haal je maximale waarde uit je data voor de optimale customer experience? Hoe creëer je een customer-driven cultuur in je organisatie en hoe kan data daarbij helpen? Hoe blijf je waardevol voor je klant en stuur en meet je effectief op customer journeys?

Tijdens het Next in Finance event komen jaarlijks 150 professionals uit de financiële sector bij elkaar om nieuwe inzichten, ideeën en contacten op te doen. Het congres staat volledig in het teken van: Customer Experience, Data & Technology.

Download de brochure

Experts op het podium:

Roel Kroeks

Product Owner, Digital Innovation Manager
Florius

Maud Martens

Chief Operations Officer,
ABN AMRO Verzekeringen

Camiel Kuiper

CEO,
Buddy Payment

Mariëlle van de Merbel

Adjunct directeur AOV / Vitality
ASR

Bekijk meer sprekers

Met o.a. de volgende thema's:

Digital Strategy | Customer Experience | Customer Journey | Data Driven Innovation
Artificial Intelligence | Disrupters | Data Management | Disrupters | Voicetech
Data-analytics
 | CX Strategies | Digitising Processes | Digital tools | Customer & Brand Loyalty

 

 





Waarom je het congres niet mag missen:

  1. Concrete praktijkcases op het podium over de inzet van data voor het optimaliseren van jouw customer experience.
  2. Keynotes sprekers die hun lange termijn strategie delen.
  3. Meer dan 150 vakexperts vanuit Marketing en Data samen om jouw huidige netwerk te versterken en nieuwe contacten op te doen.
  4. Niet alleen de succesverhalen worden gedeeld maar ook de valkuilen bij het opzetten van projecten.
  5. Je krijgt directe tips en trucs van Customer Experience en Data experts die je de volgende dag kunt inzetten binnen jouw organisatie.
Kortom, een onmisbare dag voor iedereen die de Next Steps aan het zetten is in
Customer Experience optimalisatie en voorop wil lopen in de digitale transformatie!



Meer informatie

Wil je meer informatie over dit congres? Heb je interesse in deelname, wil je een inhoudelijke bijdrage leveren of ken je een interessant verhaal ?

Programma manager
Jessie Vossen
T: 06 - 10 23 62 29

Partnerships
Afke Huisman
T: 06 - 54 24 10 92

Congres adviseur
Sandra Donkers
T: 040 - 2 972 770

Inclusief

 

Woensdag
11 maart 2020

Download

Voor een compleet overzicht van het programma raden we je aan de brochure te downloaden

Download (PDF)
09.00
Ontvangst

09.30
Opening door de dagvoorzitter

Opening door de dagvoorzitter, Jannie Benedictus, financieel journalist en eigenaar Benedictus Media, voormalig hoofdredacteur en uitgever van am:


09.40
Inspirerende speech: Making CX Work!
  • De succesfactoren van hedendaagse & toekomstige CX practices
  • Extreme klantgerichtheid in combinatie met snelheid en creativiteit
  • Met vele voorbeelden uit de financiële sector in China, Amerika, Europa, etc
Christophe Vergult, Customer Experience Leader, Christophe heeft ruim 20 jaar ervaring in CX research en helpt als Managing Partner bij InSites Consulting organisaties te groeien door middel van CX practices

10.05
Balancing marketing analytics with privacy
  • Privacy kwesties beperkend voor data & klantinzichten? Niet per se!
  • Privacy als onderdeel van je data strategie - hoe?
Jaap Wieringa, Hoogleraar Onderzoeksmethoden in de Bedrijfskunde, Rijksuniversiteit Groningen

10.30
Coffee, Sweets & Conversations

11.00
Keynote: How to scale CX

Het ontwikkelen van een enkele effectieve use case of rendabele CX oplossing lukt vaak uitstekend. Maar wat doe je als je 10 use cases wilt draaien? of 100? Of honderden? Schaalbaarheid van CX bestaat uit meerdere topics:

  • Time to Market; schaalbaarheid van introductie oplossingen
  • Schaalbaarheid van maintenance
  • Orchestratie: van verschillende offers en boodschappen/executies van meerdere solutions
  • Big Data en model schaalbaarheid
  • Schaalbaarheid van gebruikers
11.25
Start ronde tafel discussies
Sessie 1: 11.25 – 11.55
Sessie 2: 11.55 – 12.25

Bekijk alle tafels

1. Bankieren met de menselijke maat in een digitale wereld
  • 98% van het klantcontact binnen de Volksbank is online. Hoe zorg je er dan toch voor om digitaal menselijk te maken? Dat hoor je aan de hand van 5 principes van de menselijke maat in deze sessie!
Sabine de Moor, Digital Strateeg, de Volksbank
Rob Kluytmans, Product Owner Digital Bankieren, de Volksbank
2. Strategische customer journeys
  • Gericht sturen en doormeten op customer journeys
  • Hoe bepaal je de top journeys in je organisatie?
  • Bepalen strategische to be journey vanuit merk en toekomstige klantbehoefte
  • Inspiratie vanuit de energiebranche voor de financiële sector
Yvonne Verschure, Lead Customer Experience, Essent & Energiedirect.nl. Yvonne was hiervoor jarenlang werkzaam in de financiële sector
3. Hoe Florius met Chatbot Robert klanten de volgende stap laat zetten in het verduurzamen van hun woning?
  • Florius Verduurzaam Hypotheek? Waarom, wat en hoe?
  • Van idee naar robot, lessons learned
  • De volgende stap
Roel Kroeks, Innovatie Manager, Florius
4. Met co-creatie en design thinking naar waardevolle producten en diensten
  • Hoe co-creatie zorgt voor een breed draagvlak binnen de organisatie
  • Extra snelheid met co-creatie, design sprints en prototyping
  • Voorbeelden van co-creatie in de financiele sector bij o.a.: Rabobank, Quion
Maarten Somers, User Experience Designer & Co-founder Insight Deck
5. Design Thinking als nieuw perspectief voor Customer Experience
  • De CX-missie van APG
  • Hoe zet APG Design Thinking in om de juiste klantbeleving te achterhalen?
  • De volgende stap
Iris Knobbe, Adviseur Marketing Intelligence, APG
6. Predictive/Data analytics ter verbetering van de customer experience
  • Hoe kun je data inzetten voor een betere customer experience?
  • De learnings bij de exploitatie van een voorspellingsmodel
  • Hoe meet je de effecten en wat kan het je opleveren?
Thijs Hingstman, Intelligence Specialist, VGZ
12.25
Lunch

13.25
ASK ME ANYTHING: Creating a data-driven customer experience strategy
  • How data transformation drives the customer experience
  • Digital customer experience strategy for financial institutions
  • How to make a data-driven CX strategy for your organization
Liane Pettersson, Head Customer Analytics, Rabobank
Erica Kroese-Ham, Lead Customer Experience Consultants / Lead Customer Experience Performance Management, ABN AMRO
Frederique Kamp, Expert Lead Value Propositions – Agile & Customer Experience Expert, ING

13.50
Next for PSD2, nu de praktijk
  • PSD2, ben je AISP of PISP?
  • Account information en wat dan?
  • Hoe ziet finance in de toekomst eruit?
Arash Poorasadi, CMO, Invers | Fintech Enabler
Bart den Hollander, CEO, Invers | Fintech Enabler

14.15
Happy Customer Break Out Sessies

Ontdek de mogelijkheden om de beste customer experience te bieden. Kies de sessie die aansluit bij jouw vraagstukken



Wat zijn de nieuwste customer experience innovaties?

Introductie moderator: Jannie Benedictus, Financieel journalist en eigenaar Benedictus Media





14.15
Keynote: Hoe speech analytics de Customer Experience versterkt
  • Welke mogelijkheden biedt voice en speech analytics voor het verbeteren van de klantbeleving?
  • Florius presenteert als eerste in de Benelux de inzet van Speech Analytics in haar contact center
  • Belangrijkste learnings: wat is de vraag achter de vraag van de klant? En hoe kunnen we met speech-technologie snel en accuraat antwoord geven op klantvragen?
  • De volgende stappen in deze nieuwe technologie
Seif Alhamrany, Team manager Advies Florius
Maarten Timmers, Hoofd Customer Experience Florius
Hoe transformeer je je organisatie in een customer-driven organisation?

Introductie moderator: Niels van Gorp, Data strategist / ethicist, VGZ




14.15
Keynote: De transformatie naar een moderne organisatie
  • Hoe blijf je als organisatie toekomstbestendig?
  • Een interactieve sessie over transformatie, het betrekken van medewerkers, nieuw leiderschap en waardevol contact met je klanten
Maud Martens, Chief Operations Officer, ABN AMRO Verzekeringen
14.40
Coffee, Sweets & Conversations

15.10
Start ronde tafel discussies
Sessie 1: 15.10 – 15.40
Sessie 2: 15.40 – 16.10
Bekijk alle sessies

1. Hoe je als financiële organisatie security verliefd maakt op gebruikersgemak
Daan van den Eshof, Product Manager, Rabo eBusiness
2. De ervaringen en visie op innovatief bankieren en CX van een digitale fintech
  • Lessons learned: samenwerkingen tussen banken, wetenschappers en gemeenten
  • Ervaringen van gebruikers: het overdragen van vertrouwelijke financiële gegevens aan een app
  • Een toekomstvisie op gepersonaliseerd bankieren
Camiel Kuiper, CEO, Buddy Payment
3. Wat zijn de blokkades die een betere CX in de weg staan?
  • Voorbeelden van positieve en of negatieve impact
  • Hoe je als bedrijf je klantcommunicaties en interacties gebruiken om de CX sterk te verbeteren
  • Empoweren van je business users en minder afhankelijk van IT? Het kan
  • Klantcommunicatie “Maturity” Model
Thijs van den Brink, Business development & partner manager, Unifiedpost Documents
4. Een klantgerichte cultuur realiseren door middel van klant feedback
  • Met kunstmatige intelligentie inzichten creëren in je klantfeedback
  • De stem van je klant gebruiken om de juiste ervaring te geven
Leslie Cottenjé, Chief Executive Officer at Hello Customer
5. Hoe Chatbot en BI de klantervaring transformeren
  • Een klantervaring op maat
  • Persoonlijke benadering
Mathijs Jilderda, Customer Experience & Supportadviseur, Univé
6. Hoe creëer je een klantgerichte cultuur?
  • Starten vanuit Guiding Principles
  • Praktische invulling met een Customer Centricity Academy, een VoC-programma en een CX-game
  • Een inspirerende ronde tafel waar je allerlei praktische ideeën opdoet en kan delen om organisaties klantgerichter te maken
Edwin Koot, Manager Customer Experience & Analytics, Allianz

16.15
Gezonde keuzes belonen met a.s.r. Vitality
  • Waarom heeft a.s.r. voor deze innovatie gekozen?
  • Welk business model zit hierachter?
  • Wat vraagt dit nieuwe concept van klantcontact?
Mariëlle van de Merbel, Adjunct directeur AOV / Vitality, ASR

16.35
Networking, Drinks & Bites

Jannie Benedictus

Financieel journalist en eigenaar Benedictus Media, voormalig hoofdredacteur en uitgever van am:

Daan van Eshof

Product Manager,
Rabo eBusiness

Thijs Hingstman

Specialist Intelligence,
VGZ

Camiel Kuiper

CEO,
Buddy Payment


Mathijs Jilderda

Customer Experience & Supportadviseur,
Univé

Leslie Cottenjé

Chief Executive Officer
Hello Customer

Liane Pettersson

Head Customer Analytics
Rabobank

Erica Kroese-Ham

Lead Customer Experience Consultants / Lead Customer Experience Performance Management, ABN AMRO
N26 (The Mobile Bank) & TribeCX


Maarten Timmers

Hoofd Customer Experience & Marketing, Florius

Seif Alhamrany

Team manager Advies Florius

Maud Martens

Chief Operations Officer, ABN AMRO Verzekeringen

Jaap Wieringa

Hoogleraar Onderzoeksmethoden in de Bedrijfskunde, Rijksuniversiteit Groningen

Frederique Kamp

Expert Lead Value Propositions – Agile & Customer Experience Expert, ING

Yvonne Verschure

Lead Customer Experience, Essent & Energiedirect.nl

Christophe Vergult

Customer Experience Leader & Managing Partner, InSites Consulting

Bart den Hollander

CEO, Invers | Fintech Enabler

Arash Poorasadi

CMO, Invers | Fintech Enabler

Sabine de Moor

Digital Strateeg, de Volksbank

Rob Kluytmans

Product Owner Digital Bankieren, de Volksbank

Mariëlle van de Merbel

Adjunct directeur AOV / Vitality, ASR

Iris Knobbe

Adviseur Marketing Intelligence, APG

Maarten Somers

User Experience Designer & Co-founder Insight Deck

Roel Kroeks

Innovatie Manager, Florius

Edwin Koot

Manager Customer Experience & Analytics, Allianz

Coronavirus – Statement Euroforum BV d.d. 11 maart 2020

Als congresorganisatie volgen wij de ontwikkelingen met betrekking tot het Coronavirus op de voet.

We staan in nauw contact met onze congreslocatie m.b.t. voorzorgsmaatregelen. Daarnaast volgen we de richtlijnen vanuit de overheid en gespecialiseerde instanties zoals het RIVM en de GGD. Next in Finance zal gewoon doorgang vinden op de geplande datum en locatie.


Datum

Donderdag 11 maart 2020

Locatie

Van Der Valk Utrecht
Winthontlaan 4 - 6
3526 KV Utrecht
Routebeschrijving

 


Jouw investering

Tickets

 

Werkzaam bij Financiele instelling, zoals:
Banken, verzekeraars, pensioeninstellingen, Fintechs, vermogens-beheerders, beleggingsbeheerders en hypotheekbedrijven

 € 499,-
Tickets 
Niet werkzaam bij een financiele instelling  € 999,-

Inschrijven Reserveren

 


Voor wie is dit congres bestemd?

Dit congres is speciaal ontwikkeld voor:
CMO, CTO,  CIO, CDO (Chief Digital Officer), E-commerce Manager, (Digital) Marketing Manager, Data Science Officer, Manager Customer Experience, Communicatie Manager, Online Manager, Data Manager, IT Manager en iedereen die geïnteresseerd is om de Customer Experience en de Data Driven organisatie te optimaliseren. Werkzaam bij Banken, Verzekeraars, Pensioeninstellingen en aanvullende financiele dienstverlening.


Meer informatie

Wil je meer informatie over dit congres? Heb je interesse in deelname, wil je een inhoudelijke bijdrage leveren of ken je een interessant verhaal ?

Programma manager
Jessie Vossen
T: 06 - 10 23 62 29

Partnerships
Afke Huisman
T: 06 - 54 24 10 92

Congres adviseur
Sandra Donkers
T: 040 - 2 972 770

Inclusief

 


Partners 2020

   

 

Iedereen is op zoek naar een manier om de klantervaring te verbeteren. Met het Intelligent Engagement Platform (IEP) van NGDATA krijg je een volledig profiel van al je klanten, en dit in real-time. Dankzij de rijke bron aan individuele klantinzichten maak je elke interactie persoonlijk en relevant op grote schaal. De interface is gemaakt voor de eindgebruiker en staat je toe om vlot aanbiedingen en geïndividualiseerde klantervaringen aan te sturen op het juiste moment via het juiste contactpunt. Met onze AI-features kan je nieuwe doelgroepen aanspreken met een gepast aanbod, zo kan je echt aan 1-op-1-marketing doen in real time naar miljoenen klanten. NGDATA is dus meer dan een CDP. Meer op www.ngdata.com.

 

 

Partner worden?

Heb je interesse om te participeren in het programma of op een andere manier in contact te komen met deze doelgroep?

Neem contact op met:

Afke Huisman
06 - 54 24 10 92

 

Jouw investering

Tickets

 

Werkzaam bij Financiele instelling, zoals:
Banken, verzekeraars, pensioeninstellingen, Fintechs, vermogens-beheerders, beleggingsbeheerders en hypotheekbedrijven

 € 499,-
Tickets 
Niet werkzaam bij een financiele instelling  € 999,-

Via onderstaande knop kun je veilig, eenvoudig en snel inschrijven voor dit congres. Verzeker jezelf van deelname door op de onderstaande button te klikken.

 

Leg je deelname vast!
Next in Finance

Download de Brochure

Voor een compleet overzicht van het programma raden wij je aan om de brochure te downloaden. Ter informatie: Next in Finance start op 20 maart 2020 in van der Valk, Utrecht!

Heb je een vraag? Neem voor meer informatie contact op met:

Wil je op de hoogte blijven van onze events, opleidingen en ontvang informatie binnen je vakgebied?

Onze privacy-policy

Inlogcode: