Next in Finance: Customer Experience & Data Driven Innovation Event

Customer Experience & Data Driven Innovation

28 maart 2018, van der Valk Utrecht

Op de hoogte gehouden worden van nieuwe ontwikkelingen?

Wenst u meer informatie over een eventuele nieuwe editie?
Laat uw gegevens achter en wij u graag.

Onze privacy-policy

27 maart 2018, van der Valk Utrecht

Next in Finance

Hoe optimaliseert u Customer Experience in een Data Driven finance organisatie? 

 

Digitalisering heeft een enorme impact op de financiële sector. Vergelijkbare producten en de toegenomen macht van de consument dwingen banken, vermogensbeheerders en verzekeraars zich te onderscheiden.  Het realiseren van een optimale klant ervaring in een multi-channel wereld vormt de sleutel tot succes. 

Op 27 maart 2018 vond het Next in Finance event plaats. Deze dag stond in het teken van Customer Experience & Data Driven Innovation. Wilt u op de hoogte blijven van het thema van volgend jaar? Klik dan op 'informeren'.

Impressie van een geweldige dag!

Bekijk alle foto's

 

Praktijksprekers vanuit:

 

 

Thema's van het congres


O.a. de volgende vraagstukken worden beetgepakt:
  • Laatste digitale trends en ontwikkelingen
  • Gebruik van data en technologie versus ethiek
  • Maak van uw organisatie een Data Driven organisatie
  • Datagebruik om de Customer Experience te optimaliseren
  • De mogelijkheden van Predictive Analysis, Artificial Intelligence en Blockchain
Het congres brengt veel inzichten, inspiratie en handvatten om met dit thema aan de slag te gaan. Hoor op 27 maart 2018 hoe u de klant écht centraal stelt en hoe u uw (digitale) organisatie hierop inricht!

Bekijk het programma

Experts op het podium:


Arnout Arntz

Chief Information Officer, TVM Verzekeringen

Theo-Jan Renkema

Chief Auditor Operations & IT, Rabobank

Mark van Rijt

Directeur Customer Experience, ABN AMRO Bank

Bekijk meer sprekers




Waarom u het congres niet mag missen:

  1. Meer dan 12 concrete praktijkcases op het podium over de inzet van data voor het optimaliseren van uw customer experience.
  2. 5 Keynotes sprekers die hun lange termijn strategie delen.
  3. Meer dan 150 vakexperts vanuit Marketing en Data samen om uw huidige netwerk te versterken en nieuwe contacten op te doen.
  4. Niet alleen de succesverhalen worden gedeeld maar ook de valkuilen bij het opzetten van projecten.
  5. U krijgt directe tips en trucs van Customer Experience en Data experts die u de volgende dag kunt inzetten binnen uw organisatie.
Kortom, een onmisbare dag voor iedereen die de Next Steps aan het zetten is in
Customer Experience optimalisatie en voorop wil lopen in de digitale transformatie!


Ja, ik meld me aan!


Meer informatie

Wilt u meer informatie over dit congres? Heeft u interesse in deelname, wilt u een inhoudelijke bijdrage leveren of kent u een interessant verhaal ?

Programma manager
Liz de Bie
Tel: 040 - 2 974 977

Lotte van Dun
Tel: 040 - 2 972 711

Congres adviseur
Nancy Kager
Tel: 040 - 2 972 774

Inclusief

Dinsdag
27 maart 2018

Download

Voor een compleet overzicht van het programma raden wij u aan de brochure te downloaden

Download (PDF)
08.45
Ontvangst

09.00
Welkom door uw dagvoorzitter Arnout Arntz
Arnout Arntz, Chief Information Officer, TVM Verzekeringen

09.25
The connected experience imperative in a digital world Julio Hernandez
Meer informatie
  • The connected experience
  • State of the nation
  • Winners in the Dutch market space
  • The DNA of best practices (key learnings from winners)

Julio Hernandez, Global Head Customer, KPMG

09.50
Keynote interview:
Customer Journey, the roadmap to data-driven customer experience Arnout Arntz
Meer informatie
Luister naar een succesvol praktijkverhaal. Hoor hoe deze toonaangevende organisatie customer experience in hun organisatie ingebed heeft.

Daan Noordeloos, Circle Lead Organizational Development, Transavia

10.15
Keynote Speech:
Digitale transitie voor de optimale klantbeleving; het succes van het verbinden van business & IT Arnout Arntz
Meer informatie
ABN AMRO blijft voorop lopen binnen een veranderende markt. Luister naar de visie van ABN AMRO over het belang van de digitale transitie en de succesfactoren die hebben bijgedragen aan hun optimale klantbeleving.

Frank Verkerk, Chief Digital Officer, ABN AMRO
Michel van Drie, Managing Director of IT Solutions, ABN AMRO

10.40
Koffie- en theepauze

11.10
Bootcampsessies
De Bootcamps zoomen verder in op een specifiek onderwerp. U kunt kiezen voor Bootcamp 1 met het thema Customer Experience. Of u kiest voor Bootcamp 2 welke gericht is op Data Driven Innovation. Na de presentaties, kunt u aanschuiven bij een van de Ronde tafels waarin u verder de diepte in gaat. Het is mogelijk om tussen de verschillende onderdelen te wisselen van bootcamp. Zo kunt u zelf de keuze maken welk programma onderdeel het beste aansluit bij de vraagstukken uit uw praktijk.


11.10
Presentatie
How to turn your Analytics into Smart Customer Experiences Arnout Arntz
Meer informatie
"We verdrinken in de hoeveelheid aan data maar missen de juiste inzichten om klanten een uitzonderlijke ervaring aan te bieden". Dit is nog steeds een pijnpunt voor veel financiële organisaties. Hoe kan je anticiperen op veranderende klantbehoeften? Welke rol spelen data hierin? Hoe verwerf je echte inzichten en zet je deze om in waarde voor klant en organisatie?

Het Customer Data Platform van NGDATA brengt alle gegevens over je klant samen en gebruikt real-time analytics om een rijk klant-DNA op te bouwen en in te zetten. In deze presentatie laat NGDATA zien hoe je altijd en ongeacht de plaats, elke klant de beste ervaring kunt bieden.

Luc Burgelman, CEO NGDATA.

11.40
Inspirerende case
Hoe implementeer je de Customer Journey in jouw voordeel?
Meer informatie
In deze bootcampsessie wordt antwoord gegeven op de volgende vragen:
De focus op Customer Experience binnen organisaties is ‘hot’. Maar als je dit wilt toepassen in jouw organisatie waar begin je dan? En hoe implementeer je Customer Journeys waarmee je je klanten raakt én je kan onderscheiden in de markt. Florius heeft in 2017 de Gouden Spreekbuis gewonnen, een prijs voor de hypotheekverstrekker die zich het beste heeft ontwikkeld op het gebied van imago, dienstverlening en communicatie. Volgens de jury hebben voornamelijk de positieve ontwikkeling van het imago en de duidelijke focus op klantbelang eraan bijgedragen dat Florius de branche op sleeptouw neemt.

Maarten Timmers, Hoofd Customer Experience Florius

12.10
Ronde tafel sessies 1
Bekijk alle ronde tafel sessies

1. Innoveren vanuit het mens-perspectief voor een betere klantervaring

Meer informatie

In deze rondetafelsessie bespreken we onder leiding van Peet Sneekes hoe Europese wetgeving, nieuwe technologieën en concurrentie uit andere industrieën een positieve 'stok achter de deur' vormen om financiële dienstverlening op een andere manier te benaderen; vanuit het mens-perspectief. Met de juiste strategie in handen, focus op gedrag en behoeften van mensen is 2018 het begin van een nieuw tijdperk, waar de relatie tussen financiële dienstverleners en mensen (m/w)eer waarde krijgt. Mirabeau helpt financiële marktleiders zoals SNS Bank, ING, InsingerGilissen en APG bij het creëren van digitale producten en diensten die perfect passen in het leven van hun klant.

Peet Sneekes, Creative consultant, Mirabeau


2. Hoe persoonlijk mag digitale marketing worden?

Meer informatie

Deze rondetafelsessie gaat over de impact van digitale marketing op de financiële wereld. Daarnaast wordt dieper ingegaan op de rol die de AFM hierin speelt. In een wereld waarin data een steeds grotere rol speelt, komen financiële ondernemingen steeds meer van hun klanten te weten. Dit levert ook interessante inzichten op over hun koopgedrag. Hoe beïnvloedt u het koopgedrag van uw klanten, en waar ligt de grens? Of gebruikt u deze inzichten ook om voorzienbare schade te voorkomen?

Lars van de Ven, programmateam Innovatie & Fintech, Autoriteit Financiële Markten
3. Integrale klantreis: is een happy flow belangrijk voor klanten?

Meer informatie

Univé neemt u in deze bootcampsessie mee in hun ervaring in het opzetten van één integrale klantreis i.p.v. 25 kleinere klantreizen. In deze sessie komt aan bod waar zij tegenaan zijn gelopen, hoe zij dit hebben opgelost en wat dit concreet oplevert voor de klant en Univé.

Christian Jeurnink, Klantsegmentmanager Univé
4. Op weg naar een klantgedreven organisatie

Meer informatie

Klanten zijn steeds tevredener en bevelen ons aan. Medewerkers vinden dat we het klantbelang steeds minder centraal stellen. Hoe werk je aan een klantgedreven organisatie als die organisatie constant in verandering is? Achmea praat u bij over hun aanpak, dilemma’s en successen.

José Rouwenhorst, Manager Customer Experience, Achmea Bank
5. Capturing benefits from a Data driven Customer Experience(How to speed up in a legacy environment)

Meer informatie

Hoe kan een financiële speler de klantbeleving verbeteren door meer data gedreven te opereren in een omgeving die gekenmerkt wordt door legacy systemen en processen. Hoe voorkom je concreet dat je gevangene bent van de eigen geschiedenis en wat zijn concrete voorbeelden en ervaringen om dit te doorbreken?

Jan-Paul van Term, Partner, KPMG
Lex Dekkema, Partner, KPMG
Lennart de Vries, Director KPMG
Bart van Kampen, Senior Manager, KPMG
6. Disrupt financial markets with robo-advice and conversational customer experience

Meer informatie

Download de case in PDF of bekijk een aantal cases over digital maturity in de finance sectors en download gratis whitepapers op deze website!

Enrico Pruis, Director Insurance unit, Virtual Affairs
Erik van de Water, Customer Experience Business Development Manager, Sitecore
11.10
Presentatie
Sturen op NPS in Klantmissieteams: vallen en opstaan in datagedreven customer excellence

Meer informatie

  • Waarom gebruikt VGZ data om tot customer excellence te komen?
  • Hoe gebruikt VGZ data om inzicht te krijgen in haar Customer Journey?
  • We willen graag Data Driven werken….waar werkt de data wel en niet voor ons?
  • Wat zijn de pro’s en cons van het werken met NPS of: hoeveel punten stijgt mijn NPS als ik de tekst van mijn website aanpas?
  • Wat hebben we tot nu toe bereikt met al onze efforts?

Niels van Gorp, Sr BI Business Specialist, VGZ
Lennaert Mooi, BI Business Specialist VGZ

11.40
Inspirerende case
Transportveiligheid verbeteren op basis van voertuigdata
Meer informatie
Verzekeringsnemers staan (voertuig)data vaak niet alleen af in ruil voor premiekorting. TVM heeft daarom een pilot gedaan waarbij voertuigdata wordt gebruikt om de transportveiligheid te verhogen, waarbij er voor alle betrokkenen een positief effect bereikt wordt. In deze presentatie wordt ingegaan op uitkomsten en aandachtspunten zoals privacy.

Joost Sterenborg, Innovatiemanager, TVM verzekeringen

12.10
Ronde tafel sessies 1
Bekijk alle ronde tafel sessies
1. Intense client focus – Lessons learned from a data driven approach

Meer informatie

APG zit middenin de transformatie naar duurzaam en zichtbaar intens klantgericht gedrag van management en medewerkers. De eerste ervaringen, lessen en missers zullen worden gedeeld.

Thijs van der Hagen, Manager Improvement & Innovation, APG
Roel Moradi, Lead Data Scientist, APG
2. De bank helpen versterken door de inzet van data

Meer informatie

De Rabobank laat u in deze sessie zien hoe je structuur in de organisatie kunt aanbrengen om meer met big data te doen. Door de organisatie rondom data goed in te richten kun je namelijk een meerwaarde creëren om de klant beter te bedienen. Centraal staat de vraag: Hoe vind je een goede balans tussen wat we technisch kunnen, ethisch willen en vanuit wet- en regelgeving mogen?

Martin Leijen, Product Manager Data Lab/ Data & Analytics Rabobank
3. Using Artificial Intelligence to become more effective: Is Artificial Intelligence the only solution?

Meer informatie

In deze rondetafelsessie neemt ABN AMRO u mee om kritisch te kijken naar de toepassing van AI op de volgende niveau’s:

  • Benodigde visie en strategie
  • Organizational skills en wetgeving
  • Kwaliteit en data analytics

Wido van Heemstra, Team Lead Data Scientist ABN AMRO

4. Data driven innovation, the potential unleashed

Meer informatie

Data gedreven innovatie biedt kansen om processen volkomen te individualiseren rond personen en ‘dingen’ en het vermogen om die processen tot in het extreme te stroomlijnen. Een unieke combinatie van effectiviteit en efficiency. Bijvoorbeeld een chatbot, die in enkele seconden de klant antwoord geeft op vragen waar de call center medewerkers vele minuten voor nodig hebben. In deze ronde tafel bespreken wij aan de hand van de thema’s ‘team’, ‘technologie’ en ‘data’ hoe het enorme potentieel van data gedreven innovatie succesvol aangeboord kan worden.

Hans Spaan, Director ORTEC Data Science
5. Hoe data science een zorgverzekeraar kan veranderen

Meer informatie

In deze bootcamp sessie bediscussiëren we aan de hand van concrete voorbeelden de mogelijkheden om klantcontact te personaliseren met behulp van Data Science. Samen kunnen we de balans tussen klantverwachtingen en wat er technisch kan, wat er juridisch mag en wat je als bedrijf wilt verkennen.

Fleur Hasaart, Manager Data Science, CZ

6. Zet Klantdata op de Balans!

Meer informatie

Business is Data & Data is Business, maar begrijpen we het allemaal zelf nog wel? Met Data bouw je klantrelaties op, wordt productie gestroomlijd en nieuwe producten ontwikkelt. Data is dus net zo belangrijk voor de bedrijfsvoering en continuïteit als personeel en bedrijfsmiddelen zijn. Maar wie bezit de data in uw organisatie, is dat de CDO, CF(R)O, de business of IT? Data is het nieuwe kapitaal zoals goud of olie, dan moeten we het ook op de balans plaatsen! Wie gaat de datastromen beheren, zoals Finance dat nu met geld doet? Uw data in de cloud, wordt de cloud de bitcoin wallet voor data of is het allemaal oude wijn in nieuwe zakken? Sébastien Oldenbroek en Sjors van Rijzewijk dagen u graag uit om hierover in gesprek te gaan

Sébastien Oldenbroek, Data Quality officer bij ABN Amro verzerkeringen
Sjors van Rijzewijk, Account Manager Oracle
12.55
Lunchpauze


13.55
Vervolg Bootcampsessies

13.55
Inspirerende case
Van oplossen naar voorkomen o.b.v. predictive analytics voor klanten
Meer informatie
DAS laat u graag zien hoe ondernemers geholpen worden om juridisch gedoe te voorkomen en sneller te kunnen incasseren. Van oplossen naar voorkomen en van verzekeren naar adviseren betekent een andere experience!

Egmont Philips, Marketing director, DAS

14.25
Ronde tafel sessies 2
Bekijk alle ronde tafel sessies
1. Innoveren vanuit het mens-perspectief voor een betere klantervaring

Meer informatie

In deze rondetafelsessie bespreken we onder leiding van Peet Sneekes hoe Europese wetgeving, nieuwe technologieën en concurrentie uit andere industrieën een positieve 'stok achter de deur' vormen om financiële dienstverlening op een andere manier te benaderen; vanuit het mens-perspectief. Met de juiste strategie in handen, focus op gedrag en behoeften van mensen is 2018 het begin van een nieuw tijdperk, waar de relatie tussen financiële dienstverleners en mensen (m/w)eer waarde krijgt. Mirabeau helpt financiële marktleiders zoals SNS Bank, ING, InsingerGilissen en APG bij het creëren van digitale producten en diensten die perfect passen in het leven van hun klant.

Peet Sneekes, Creative consultant, Mirabeau


2. Hoe persoonlijk mag digitale marketing worden?

Meer informatie

Deze rondetafelsessie gaat over de impact van digitale marketing op de financiële wereld. Daarnaast wordt dieper ingegaan op de rol die de AFM hierin speelt. In een wereld waarin data een steeds grotere rol speelt, komen financiële ondernemingen steeds meer van hun klanten te weten. Dit levert ook interessante inzichten op over hun koopgedrag. Hoe beïnvloedt u het koopgedrag van uw klanten, en waar ligt de grens? Of gebruikt u deze inzichten ook om voorzienbare schade te voorkomen?

Lars van de Ven, programmateam Innovatie & Fintech, Autoriteit Financiële Markten
3. Integrale klantreis: is een happy flow belangrijk voor klanten?

Meer informatie

Univé neemt u in deze bootcampsessie mee in hun ervaring in het opzetten van één integrale klantreis i.p.v. 25 kleinere klantreizen. In deze sessie komt aan bod waar zij tegenaan zijn gelopen, hoe zij dit hebben opgelost en wat dit concreet oplevert voor de klant en Univé.

Christian Jeurnink, Klantsegmentmanager Univé
4. Op weg naar een klantgedreven organisatie

Meer informatie

Klanten zijn steeds tevredener en bevelen ons aan. Medewerkers vinden dat we het klantbelang steeds minder centraal stellen. Hoe werk je aan een klantgedreven organisatie als die organisatie constant in verandering is? Achmea praat u bij over hun aanpak, dilemma’s en successen.

José Rouwenhorst, Manager Customer Experience, Achmea Bank
5. Capturing benefits from a Data driven Customer Experience(How to speed up in a legacy environment)

Meer informatie

Hoe kan een financiële speler de klantbeleving verbeteren door meer data gedreven te opereren in een omgeving die gekenmerkt wordt door legacy systemen en processen. Hoe voorkom je concreet dat je gevangene bent van de eigen geschiedenis en wat zijn concrete voorbeelden en ervaringen om dit te doorbreken?

Jan-Paul van Term, Partner, KPMG
Lex Dekkema, Partner, KPMG
Lennart de Vries, Director KPMG
Bart van Kampen, Senior Manager, KPMG
6. Disrupt financial markets with robo-advice and conversational customer experience

Meer informatie

Download de case in PDF of bekijk een aantal cases over digital maturity in de finance sectors en download gratis whitepapers op deze website!

Enrico Pruis, Director Insurance unit, Virtual Affairs
Erik van de Water, Customer Experience Business Development Manager, Sitecore
13.55
Inspirerende case
Blockchain reinsurance platform: een demo van een smart contract management systeem
Meer informatie
Achmea werkt momenteel samen met een groep van 15 grote verzekeraars en herverzekeraars onder de noemer B3i aan een blockchain applicatie om herverzekeringscontracten op een veilige manier en tegen aanzienlijk lagere kosten digitaal uit te wisselen. Met dit prototype draaien we vanaf eind 2017 schaduw en gaan we naar alle waarschijnlijkheid eind 2018 in productie. Tijdens de sessie gaan we deze applicatie live demo-en, vertellen we over de techniek, de business case en de toekomstvisie van B3i.

André van der Heijden, Blockchain Developer, B3iu, Achmea
Ad Reijngoudt, Lead Developer & Software Architect, Achmea

14.25
Ronde tafel sessies 2
Bekijk alle ronde tafel sessies
1. Intense client focus – Lessons learned from a data driven approach

Meer informatie

APG zit middenin de transformatie naar duurzaam en zichtbaar intens klantgericht gedrag van management en medewerkers. De eerste ervaringen, lessen en missers zullen worden gedeeld.

Thijs van der Hagen, Manager Improvement & Innovation, APG
Roel Moradi, Lead Data Scientist, APG
2. De bank helpen versterken door de inzet van data

Meer informatie

De Rabobank laat u in deze sessie zien hoe je structuur in de organisatie kunt aanbrengen om meer met big data te doen. Door de organisatie rondom data goed in te richten kun je namelijk een meerwaarde creëren om de klant beter te bedienen. Centraal staat de vraag: Hoe vind je een goede balans tussen wat we technisch kunnen, ethisch willen en vanuit wet- en regelgeving mogen?

Martin Leijen, Product Manager Data Lab/ Data & Analytics Rabobank
3. Using Artificial Intelligence to become more effective: Is Artificial Intelligence the only solution?

Meer informatie

In deze rondetafelsessie neemt ABN AMRO u mee om kritisch te kijken naar de toepassing van AI op de volgende niveau’s:

  • Benodigde visie en strategie
  • Organizational skills en wetgeving
  • Kwaliteit en data analytics

Wido van Heemstra, Team Lead Data Scientist ABN AMRO

4. Data driven innovation, the potential unleashed

Meer informatie

Data gedreven innovatie biedt kansen om processen volkomen te individualiseren rond personen en ‘dingen’ en het vermogen om die processen tot in het extreme te stroomlijnen. Een unieke combinatie van effectiviteit en efficiency. Bijvoorbeeld een chatbot, die in enkele seconden de klant antwoord geeft op vragen waar de call center medewerkers vele minuten voor nodig hebben. In deze ronde tafel bespreken wij aan de hand van de thema’s ‘team’, ‘technologie’ en ‘data’ hoe het enorme potentieel van data gedreven innovatie succesvol aangeboord kan worden.

Hans Spaan, Director ORTEC Data Science
5. Hoe data science een zorgverzekeraar kan veranderen

Meer informatie

In deze bootcamp sessie bediscussiëren we aan de hand van concrete voorbeelden de mogelijkheden om klantcontact te personaliseren met behulp van Data Science. Samen kunnen we de balans tussen klantverwachtingen en wat er technisch kan, wat er juridisch mag en wat je als bedrijf wilt verkennen.

Fleur Hasaart, Manager Data Science, CZ

6. Zet Klantdata op de Balans!

Meer informatie

Business is Data & Data is Business, maar begrijpen we het allemaal zelf nog wel? Met Data bouw je klantrelaties op, wordt productie gestroomlijd en nieuwe producten ontwikkelt. Data is dus net zo belangrijk voor de bedrijfsvoering en continuïteit als personeel en bedrijfsmiddelen zijn. Maar wie bezit de data in uw organisatie, is dat de CDO, CF(R)O, de business of IT? Data is het nieuwe kapitaal zoals goud of olie, dan moeten we het ook op de balans plaatsen! Wie gaat de datastromen beheren, zoals Finance dat nu met geld doet? Uw data in de cloud, wordt de cloud de bitcoin wallet voor data of is het allemaal oude wijn in nieuwe zakken? Sébastien Oldenbroek en Sjors van Rijzewijk dagen u graag uit om hierover in gesprek te gaan

Sébastien Oldenbroek, Data Quality officer bij ABN Amro verzerkeringen
Sjors van Rijzewijk, Account Manager Oracle
15.10
Koffiepauze

15.40
Digging Deep Talkshow
De sector aan het woord
De financiële sector is in beweging. Tijdens deze talkshow worden stakeholders gevraagd naar hun visie hierop. Maar uw mening is zeker zo belangrijk. Daarom wordt de zaal actief betrokken in de discussie door middel van polls en vragen.

Aan tafel zitten o.a.:
theo-janegmond_ralph Klaas Ariaans, Directeur Personal Banking, ABN AMRO
Theo-Jan Renkema, Chief Auditor Operations & IT, Rabobank
Ralph van Dam, Head of Digital, Centraal Beheer Bedrijven
Egmont Philips, Directeur Marketing, DAS

16.25
Keynote Speech:
How to Wow
Arnout Arntz Meer informatie
Businesses are being continually challenged by competition, disruption, artificial intelligence, automation, big data, omni-channel, personalisation, behavioural science, privacy and many other fronts. Meanwhile, clients expect an ever improving customer experience. Learn what you can do as a data driven organization, what you should be focusing on to deliver the market leading customer experience that your clients desire and how to maintain it in the future…

Adrian Swinscoe, Customer Experience Expert & Best-Selling Author of ‘How to Wow’

17.00
Networking, Drinks & Bites!

 

Get your ticket! Meer informatie

Deze experts staan op het podium:


Arnout Arntz

Chief Information Officer, TVM Verzekeringen

Theo-Jan Renkema

Chief Auditor Operations & IT, Rabobank

Adrian Swinscoe

Customer Engagement, Experience and Service Consultant/Coach en auteur How to Wow

Daan Noordeloos

Circle Lead Organizational Development, Transavia

Maarten Timmers

Hoofd Customer Experience Florius

Christian Jeurnink

Klantsegmentmanager Univé

José Rouwenhorst

Manager Customer Experience, Achmea Bank

Martin Leijen

Product Manager Data Lab/ Data & Analytics Rabobank

Roel Moradi

Lead Data Scientist, APG

Joost Sterenborg

Innovatiemanager, TVM verzekeringen

Fleur Hasaart

Manager Data Science, CZ

André van der Heijden

Blockchain Developer, B3i, Achmea

Ad Reijngoudt

Lead Developer & Software Architect, Achmea

Ralph van Dam

Head of Digital, Centraal Beheer Bedrijven

Egmont Philips

Directeur Marketing, DAS

Lars van de Ven

Programmateam Innovatie & Fintech, Autoriteit Financiële Markten

Hans Spaan

Director ORTEC Data Science
Biografie Hans Spaan
Hans Spaan is a Director at ORTEC Data Science. Hans has over 30 years of experience as a consultant, (interim) CEO and CCO and supervisory board member. He has worked with many organisations on developing innovative approaches to business development and restructuring strategies and execution. He holds supervisory and advisory board functions in the building materials industry, fashion, facility services and in a social venture.

Peet Sneekes

Creative consultant, Mirabeau

Julio Hernandez

Global Head Customer, KPMG

Klaas Ariaans

Directeur Personal Banking, ABN AMRO

Jan-Paul van Term

Partner, KPMG

Lex Dekkema

Partner, KPMG

Lennart de Vries

Director, KPMG

Bart van Kampen

Senior Manager, KPMG

Enrico Pruis

Director Insurance unit, Virtual Affairs

Erik van de Water

Customer Experience Business Development Manager, Sitecore

Niels van Gorp

Sr BI Business Specialist, VGZ

Lennaert Mooi

BI Business Specialist, VGZ

Frank Verkerk

Chief Digital Officer, ABN AMRO

Michel van Drie

Managing Director of IT Solutions, ABN AMRO

Luc Burgelman

CEO, NGDATA



Datum

Dinsdag 27 maart 2018

Locatie

Van Der Valk Utrecht
Winthontlaan 4 - 6
3526 KV Utrecht
Routebeschrijving

 


Uw investering

 Ticket Ticketprijs:

Werkzaam bij Financiele instelling, zoals:
Banken, verzekeraars, pensioeninstellingen, Fintechs, vermogens-beheerders, beleggingsbeheerders en hypotheekbedrijven

 € 499,-
Overig  € 999,-

Deze prijzen excl BTW (per persoon) en incl koffie, thee, snacks, lunch, borrel, netwerken en online toegang tot de presentaties na het congres.

Direct inschrijven

 


Voor wie is dit congres bestemd?

Dit congres is speciaal ontwikkeld voor:
CMO, CTO,  CIO, CDO (Chief Digital Officer), E-commerce Manager, (Digital) Marketing Manager, Data Science Officer, Manager Customer Experience, Communicatie Manager, Online Manager, Data Manager, IT Manager en iedereen die geïnteresseerd is om de Customer Experience en de Data Driven organisatie te optimaliseren. Werkzaam bij Banken, Verzekeraars, Pensioeninstellingen en aanvullende financiele dienstverlening.


Meer informatie

Wilt u meer informatie over dit congres? Heeft u interesse in deelname, wilt u een inhoudelijke bijdrage leveren of kent u een interessant verhaal ?

Programma manager
Liz de Bie
Tel: 040 - 2 974 977

Congres adviseur
Nancy Kager
Tel: 040 - 2 972 774

 

Inclusief

 


Belastingvoordeel

N.B. Betaalt u dit programma (gedeeltelijk) zelf? Maak gebruik van het belastingvoordeel en vraag tot bijna 50% van de studiekosten terug van de Belastingdienst! Meer informatie en tips

Partners 2018

         

 

 

Mirabeau is een full-service digital agency. Door design, technologie en insights te combineren, helpen we financiële marktleiders zoals SNS Bank, ING, InsingerGilissen en APG aan de beste service- en productervaring voor hun klanten. Als Cognizant Digital Business hebben we een continu groeiend dienstenaanbod en wereldwijd bereik.

 

Sitecore is de marktleider op het gebied van customer experience management software. De Sitecore® Experience Cloud™ beheert content, levert contextuele informatie, automatiseert communicatie en maakt gepersonaliseerde commerce mogelijk, op schaal. Het stelt marketeers in staat om onmiddellijk met content binnen context te reageren op hoe klanten communiceren met het betreffende merk, via elk denkbaar kanaal – vóór, tijdens en na de transactie. Meer dan 5.200 klanten – waaronder American Express, Carnival Cruise Lines, easyJet en L'Oréal – hebben vertrouwd op de hulp van Sitecore bij gepersonaliseerde interacties, die doelgroepen overtuigen, trouwe klanten opleveren en de omzet verhogen.

 

Oracle, met 430.000 klanten in 175 landen, biedt toonaangevende en geavanceerde mogelijkheden voor 'software as a service' (SaaS), 'platform as a service' (PaaS) en 'infrastructure as a service' (IaaS). Meer informatie over Oracle en wie wij zijn, klik hier.

 

Virtual Affairs is een internationaal software en services bedrijf. We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen, uitbouwen en vernieuwen van digitale kanalen voor banken en verzekeraars. Al meer dan 20 jaar zetten we ons in voor vernieuwende online oplossingen, waaronder onze eigen producten InsuranceRight, BankingRight en InvestmentRight. Daarbij staat de (potentiële) klant altijd centraal. Onze oplossingen zijn gebaseerd op bewezen klantreizen en gebruikersdata. Daardoor helpen we banken en verzekeraars daadwerkelijk verschil te maken, niet alleen in meer omzet en minder kosten, maar ook in klanttevredenheid en onderscheidende merkbeleving. Virtual Affairs is gecertificeerd Sitecore Platinum Implementation Partner, EMEA Silver Technology Partner en Microsoft Gold Partner.

Partner worden?

Heeft u interesse om te participeren in het programma of op een andere manier in contact te komen met deze doelgroep?

Neem dan contact op met:
Lotte van Dun, 040 - 2 972 711

Uw investering

 

 Ticket Ticketprijs
Werkzaam bij Financiele instelling, zoals:
Banken, verzekeraars, pensioeninstellingen, Fintechs, vermogens-beheerders, beleggingsbeheerders en hypotheekbedrijven
 € 499,-
Overig  € 999,-

Deze prijzen excl BTW (per persoon) en incl koffie, thee, snacks, lunch, borrel, netwerken en online toegang tot de presentaties na het congres.

Via onderstaande knop kunt u zich veilig, eenvoudig en snel inschrijven voor dit congres. Verzeker u van deelname door op de onderstaande button te klikken.

 

Leg uw deelname vast!
Next in Finance: Customer Experience & Data Driven Innovation Event

Download de Brochure

Voor een compleet overzicht van het programma raden wij je aan om de brochure te downloaden. Ter informatie: Next in Finance: Customer Experience & Data Driven Innovation Event start op 27 maart 2018 in van der Valk, Utrecht!

Heeft u vragen? Neem voor meer informatie contact op met:

Onze privacy-policy

Download de Brochure

Voor een compleet overzicht van het programma raden wij je aan om de brochure te downloaden. Ter informatie: Next in Finance: Customer Experience & Data Driven Innovation Event start op 27 maart 2018 in van der Valk, Utrecht!

Heeft u vragen? Neem voor meer informatie contact op met:

Onze privacy-policy

Inlogcode: