Next in Finance

Bridging the gap between Customer, Data & Technology

3 april 2019, van der Valk Utrecht

Next in Finance

Bridging the gap between Customer, Data & Technology

 

Tijdens Next in Finance komen jaarlijks ruim 150 professionals uit de financiële sector bij elkaar om kennis uit te wisselen en ideeën op te doen. De komende editie staat in het teken van “Bridging the Gap between Customer, Data & Technology”. Door de integratie en slimme inzet van Data & Technology creëer je een optimale Customer Journey en Customer Experience.

Ook de kansen door nieuwe ontwikkelingen op vlakken als AI en Conversational Commerce worden belicht. Hoor en leer op 3 April 2019 van koplopers en disrupters hoe zij zich onderscheiden binnen de markt.

✔ Inschrijven Download de brochure



Experts op het podium:

Marcel Kramer

Head of IT Data Quality & Analytics, ABN AMRO

Egbert Adrichem

Customer Journey Expert, ING

Jack Hommel

Directeur, Centraal Beheer & Avéro Achmea

Bekijk meer sprekers

Met o.a. de volgende thema's:

Digital Strategy | Customer Experience | Customer Journey | Data Driven Innovation |
Omnichannel Bank | Conversational Voice | Artificial Intelligence | Disrupters | Smart Data |
Data Management Information System

 

 

Praktijksprekers vanuit:





Waarom je het congres niet mag missen:

  1. Concrete praktijkcases op het podium over de inzet van data voor het optimaliseren van uw customer experience.
  2. Keynotes sprekers die hun lange termijn strategie delen.
  3. Meer dan 150 vakexperts vanuit Marketing en Data samen om jouw huidige netwerk te versterken en nieuwe contacten op te doen.
  4. Niet alleen de succesverhalen worden gedeeld maar ook de valkuilen bij het opzetten van projecten.
  5. Je krijgt directe tips en trucs van Customer Experience en Data experts die je de volgende dag kunt inzetten binnen jouw organisatie.
Kortom, een onmisbare dag voor iedereen die de Next Steps aan het zetten is in
Customer Experience optimalisatie en voorop wil lopen in de digitale transformatie!


Ja, ik meld me aan!


Meer informatie

Wil je meer informatie over dit congres? Heb je interesse in deelname, wil je een inhoudelijke bijdrage leveren of ken je een interessant verhaal ?

Programma manager
Liz de Bie
Tel: 040 - 2 974 977

Lotte van Dun
Tel: 040 - 2 972 711

Congres adviseur
Sandra Donkers
Tel: 040 - 2 972 770

Inclusief

 

Woensdag
3 april 2019

Download

Voor een compleet overzicht van het programma raden wij u aan de brochure te downloaden

Download (PDF)
08.00
Breakfast Clubs (Op inschrijving / uitnodiging)

In een informele setting discussieer je met een kleine groep gelijkgestemden over cruciale topics. Start de dag met een lekker ontbijt en aangenaam gezelschap.

  • Young Professionals onder leiding van Niels van Gorp, BI Business Specialist, VGZ
  • Customer Journey onder leiding van Maarten Timmers, Hoofd Customer Experience & Marketing, Florius


09.00
Ontvangst

09.30
Arnout Arntz
Welkom door uw dagvoorzitter
Arnout Arntz, Interim CIO, Bleia B.V.

09.45
Arnout Arntz
Keynote Speech:
How to understand the future of customer experience
Meer informatie
  • Wie zijn onze toekomstige klanten?
  • Op welke manier kunnen we onze toekomstige klanten behouden en aan ons binden?
  • Hoe kunnen we verschillende generaties blijven boeien en binden?( Banken hebben nl klanten/contacten in alle generaties)
  • Wat is het belang van Brand Identity binnen de financiële sector?

Joeri Van den Bergh, Awarded Global Thought Leader en Marketing Auteur op the Impact van Millenials en Next Generations, Co-founder InSites Consulting

10.10
Arnout Arntz Arnout Arntz
Keynote Speech:
Customer-Data-Technology
Alexander Zwart, Head of digital channels and CX, Rabobank Netherlands
Marcel Kramer, Head of IT Data Quality & Analytics, ABN AMRO

10.40
Arnout Arntz
Keynote Speech:
inspiratie buiten de sector - 'Using technology to have a relevant conversation with your customer'
Meer informatie
  • Wat zijn huidige verwachtingen van de klant (zoals: always on, any channel, customised to my need)?
  • Via welke (tech) kanalen verwacht de klant te kunnen communiceren met een organisatie? En hoe richt je dat in?
  • Hoe maak je de inhoud van die conversatie relevant en waardevol? (welke data is nodig en hoe kom je aan de relevante klant inzichten?)

Petra Stojanovic, Business Development Manager, Google

11.00
Coffee, Sweets & Conversations

11.30
Round Table Session 1
In de ronde tafelsessies zoom je in een interactieve setting samen met andere experts in op een onderwerp naar keuze. Wissel met elkaar van gedachten en kom tot nieuwe inzichten onder leiding van een expert. Kies de tafel die het beste past bij jouw vraagstukken.

1. Data-driven leadgeneratie om bij sales focus aan te brengen
Arnout Arntz
  • Hoe vind je de juiste klant op het juiste moment?
  • Hoe krijg je sales zover om leads op te volgen?
  • Hoe laat je de techniek voor je werken?
Egbert Adrichem, Customer Journey Expert, ING

2. Organisatiebreed aansturen op NPS

Arnout Arntz

  • Creëer inzicht in de klantbeleving van je strategische klantreizen
  • Bestuur deze klantreizen datadriven en factbased
  • Activeer je organisatie om aan de slag te gaan met de NPS en verbeter hiermee je klantbeleving
Jolien Nelemans & Tamara Mom, Marketeers Klantbeleving, Volksbank

3. Samen innoveren met de klant

4. BI & Analytics maken het leven van de relatiemanager makkelijk
  • Signalendashboard geeft portefeuillemanagement nieuwe boost
  • Gebruiksgemak en tijdsbesparing bij de relatiemanager
  • Combineren BI & Analytics
Bien Bosch, Manager Data Analytics, ABN AMRO
12.15
Round Table Session 2

Herhaling van ronde 1


13.00
Lunchtime (Op inschrijving/uitnodiging)
Finance Executives Forum: ‘Customer Experience in the Boardroom'

Onder leiding van: Egmont Philips, Marketing Director-Digital Transformation-Customer Experience, DAS


14.00
Open Your Mind Sessie

Tijdens deze breakout sessies leren we van anderen aan de hand van praktijkvoorbeelden of wordt dieper ingegaan op de theorie. Let op onderstaande sessies worden niet herhaald.

1. Customer Experience
2. Innovatie en disruptie in de wereldwijde financiële dienstverlening

14.30
Open Your Mind Sessie - Round 2

Tijdens deze breakout sessies leren we van anderen aan de hand van praktijkvoorbeelden of wordt dieper ingegaan op de theorie. Let op onderstaande sessies worden niet herhaald.

1. Data gedreven in de hele customer journey
2. Één jaar later: De best practices van AVG en PSD2

15.00
Coffee, Sweets & Conversations

Tijd voor cafeïne en een goed gesprek


15.30
Keynote Speech:
How can CX help your business grow?

15.50
Keynote Debat
Tom Arends, CEO, PEAKS
Jack Hommel, Directeur, Centraal Beheer & Avéro Achmea
Esther Stegman, Head of Productmanagement, Volksbank

16.15
Networking, Drinks & Bites!

Netwerken, borrelen en volop nieuwe ideeën weer naar huis!

 

Get your ticket! Meer informatie

Niels van Gorp

BI Business Specialist, VGZ

Maarten Timmers

Hoofd Customer Experience & Marketing, Florius

Arnout Arntz

Interim CIO, Bleia B.V.

Alexander Zwart

Head of digital channels and CX, Rabobank Netherlands

Marcel Kramer

Head of IT Data Quality & Analytics, ABN AMRO

Petra Stojanovic

Business Development Manager, Google

Egbert Adrichem

Customer Journey Expert, ING

Jolien Nelemans & Tamara Mom

Marketeers Klantbeleving, Volksbank

Bien Bosch

Manager Data Analytics, ABN AMRO

Egmont Philips

Marketing Director-Digital Transformation-Customer Experience, DAS

Jack Hommel

Directeur, Centraal Beheer & Avéro Achmea

Esther Stegman

Head of Productmanagement, Volksbank

Joeri Van den Bergh

Awarded Global Thought Leader en Marketing Auteur op the Impact van Millenials en Next Generations, Co-founder InSites Consulting


Datum

Woensdag 3 april 2019

Locatie

Van Der Valk Utrecht
Winthontlaan 4 - 6
3526 KV Utrecht
Routebeschrijving

 


Jouw investering

 Ticket Ticketprijs:

Werkzaam bij Financiele instelling, zoals:
Banken, verzekeraars, pensioeninstellingen, Fintechs, vermogens-beheerders, beleggingsbeheerders en hypotheekbedrijven

 € 499,-
Overig  € 999,-

Deze prijzen excl BTW (per persoon) en incl koffie, thee, snacks, lunch, borrel, netwerken en online toegang tot de presentaties na het congres.

Direct inschrijven

 


Voor wie is dit congres bestemd?

Dit congres is speciaal ontwikkeld voor:
CMO, CTO,  CIO, CDO (Chief Digital Officer), E-commerce Manager, (Digital) Marketing Manager, Data Science Officer, Manager Customer Experience, Communicatie Manager, Online Manager, Data Manager, IT Manager en iedereen die geïnteresseerd is om de Customer Experience en de Data Driven organisatie te optimaliseren. Werkzaam bij Banken, Verzekeraars, Pensioeninstellingen en aanvullende financiele dienstverlening.


Meer informatie

Wil je meer informatie over dit congres? Heb je interesse in deelname, wil je een inhoudelijke bijdrage leveren of ken je een interessant verhaal?

Programma manager
Liz de Bie
Tel: 040 - 2 974 977

Lotte van Dun
Tel: 040 - 2 972 711

Congres adviseur
Sandra Donkers
Tel: 040 - 2 972 770

 

Inclusief

 

 


Belastingvoordeel

N.B. Betaalt u dit programma (gedeeltelijk) zelf? Maak gebruik van het belastingvoordeel en vraag tot bijna 50% van de studiekosten terug van de Belastingdienst! Meer informatie en tips

Partner worden?

Heeft u interesse om te participeren in het programma of op een andere manier in contact te komen met deze doelgroep?

Neem contact op met:
Lotte van Dun

Partners 2018

         

 

 

Mirabeau is een full-service digital agency. Door design, technologie en insights te combineren, helpen we financiële marktleiders zoals SNS Bank, ING, InsingerGilissen en APG aan de beste service- en productervaring voor hun klanten. Als Cognizant Digital Business hebben we een continu groeiend dienstenaanbod en wereldwijd bereik.

 

Sitecore is de marktleider op het gebied van customer experience management software. De Sitecore® Experience Cloud™ beheert content, levert contextuele informatie, automatiseert communicatie en maakt gepersonaliseerde commerce mogelijk, op schaal. Het stelt marketeers in staat om onmiddellijk met content binnen context te reageren op hoe klanten communiceren met het betreffende merk, via elk denkbaar kanaal – vóór, tijdens en na de transactie. Meer dan 5.200 klanten – waaronder American Express, Carnival Cruise Lines, easyJet en L'Oréal – hebben vertrouwd op de hulp van Sitecore bij gepersonaliseerde interacties, die doelgroepen overtuigen, trouwe klanten opleveren en de omzet verhogen.

 

Oracle, met 430.000 klanten in 175 landen, biedt toonaangevende en geavanceerde mogelijkheden voor 'software as a service' (SaaS), 'platform as a service' (PaaS) en 'infrastructure as a service' (IaaS). Meer informatie over Oracle en wie wij zijn, klik hier.

 

Virtual Affairs is een internationaal software en services bedrijf. We zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen, uitbouwen en vernieuwen van digitale kanalen voor banken en verzekeraars. Al meer dan 20 jaar zetten we ons in voor vernieuwende online oplossingen, waaronder onze eigen producten InsuranceRight, BankingRight en InvestmentRight. Daarbij staat de (potentiële) klant altijd centraal. Onze oplossingen zijn gebaseerd op bewezen klantreizen en gebruikersdata. Daardoor helpen we banken en verzekeraars daadwerkelijk verschil te maken, niet alleen in meer omzet en minder kosten, maar ook in klanttevredenheid en onderscheidende merkbeleving. Virtual Affairs is gecertificeerd Sitecore Platinum Implementation Partner, EMEA Silver Technology Partner en Microsoft Gold Partner.

Uw investering

 

 Ticket Ticketprijs
Werkzaam bij Financiele instelling, zoals:
Banken, verzekeraars, pensioeninstellingen, Fintechs, vermogens-beheerders, beleggingsbeheerders en hypotheekbedrijven
 € 499,-
Overig  € 999,-

Deze prijzen excl BTW (per persoon) en incl koffie, thee, snacks, lunch, borrel, netwerken en online toegang tot de presentaties na het congres.

Via onderstaande knop kunt u zich veilig, eenvoudig en snel inschrijven voor dit congres. Verzeker u van deelname door op de onderstaande button te klikken.

 

Leg uw deelname vast!
Next in Finance

Download de Brochure

Voor een compleet overzicht van het programma raden wij je aan om de brochure te downloaden. Ter informatie: Next in Finance start op 3 april 2019 in van der Valk, Utrecht!

Heeft u vragen? Neem voor meer informatie contact op met:

Onze privacy-policy

Inlogcode: