Next in Finance

Bridging the gap between Customer, Data & Technology

3 april 2019, van der Valk Utrecht

Next in Finance

Making Data Work!
Time for a Winning Customer Experience

  11 maart 2020, Van der Valk Utrecht

Hoe haal je maximale waarde uit je data voor de optimale customer experience? Hoe creëer je een customer-driven cultuur in je organisatie en hoe kan data daarbij helpen? Hoe blijf je waardevol voor je klant en stuur en meet je effectief op customer journeys?

Tijdens het Next in Finance event komen jaarlijks 150 professionals uit de financiële sector bij elkaar om nieuwe inzichten, ideeën en contacten op te doen. Het congres staat volledig in het teken van: Customer Experience, Data & Technology.

Download flyer 2020

Experts op het podium:

Nicolette Wuring

Interim Global Customer Experience Director & Board Advisor,
N26 (The Mobile Bank) & TribeCX

Thijs Hingstman

Specialist Intelligence,
VGZ

Maud Martens

Chief Operations Officer,
ABN AMRO Verzekeringen

Camiel Kuiper

CEO,
Buddy Payment

Bekijk meer sprekers

Met o.a. de volgende thema's:

Digital Strategy | Customer Experience | Customer Journey | Data Driven Innovation
Artificial Intelligence | Disrupters | Data Management | Disrupters | Voicetech
Data-analytics
 | CX Strategies | Digitising Processes | Digital tools | Customer & Brand Loyalty

 

 





Waarom je het congres niet mag missen:

  1. Concrete praktijkcases op het podium over de inzet van data voor het optimaliseren van jouw customer experience.
  2. Keynotes sprekers die hun lange termijn strategie delen.
  3. Meer dan 150 vakexperts vanuit Marketing en Data samen om jouw huidige netwerk te versterken en nieuwe contacten op te doen.
  4. Niet alleen de succesverhalen worden gedeeld maar ook de valkuilen bij het opzetten van projecten.
  5. Je krijgt directe tips en trucs van Customer Experience en Data experts die je de volgende dag kunt inzetten binnen jouw organisatie.
Kortom, een onmisbare dag voor iedereen die de Next Steps aan het zetten is in
Customer Experience optimalisatie en voorop wil lopen in de digitale transformatie!



Meer informatie

Wil je meer informatie over dit congres? Heb je interesse in deelname, wil je een inhoudelijke bijdrage leveren of ken je een interessant verhaal ?

Programma manager
Jessie Vossen
T: 06 - 10 23 62 29

Partnerships
Frans Peters
T: 06 - 54 38 05 39

Congres adviseur
Sandra Donkers
T: 040 - 2 972 770

Inclusief

 

Woensdag
11 maart 2020

Download

Voor een compleet overzicht van het programma raden we je aan de brochure te downloaden

Download (PDF)
09.00
Ontvangst

09.30
Opening door de dagvoorzitter

Opening door de dagvoorzitter, Jannie Benedictus, financieel journalist en eigenaar Benedictus Media, voormalig hoofdredacteur en uitgever van am:


09.40
De Customer Experience in China: Nieuw tijdperk, nieuwe regels?
  • De transformatie van de customer experience
  • Data connecten aan de customer journey
  • Wat kunnen we in de financiële sector leren van China?

10.05
Balancing the CX with Data Ethics
  • Privacy kwesties beperkend voor data & de customer experience? Nee hoor!
  • Data ethiek & privacy als onderdeel van je data & customer experience strategie
Jaap Wieringa, Hoogleraar Onderzoeksmethoden in de Bedrijfskunde, Rijksuniversiteit Groningen

10.30
Coffee, Sweets & Conversations

11.00
Making data work break out sessies

Ontdek de mogelijkheden met data om de beste customer experience te bieden. Kies de stroming en sessie die aansluit bij jouw vraagstukken.



Hoe haal je meer waarde uit je data om de customer experience te versterken?

11.00
Keynote: The Economic Value of a Better Customer Experience
  • Waarde koppelen aan de customer experience
  • Het bouwen van een duidelijke link naar de waarde van de customer experience

Start ronde tafel discussies
Sessie 1: 11.25 – 11.55
Sessie 2: 11.55 – 12.25

1. PSD2 en open banking: updates & kansen
  • Wat wordt de waarde van je data?
  • Wat zijn kansen om je customer experience te optimaliseren?

2. Innoveren met Data & CX en de blik van de toezichthouder
  • Wat mag wel en wat mag niet?
  • Ontwikkelingen in de markt

3. Van point of touch naar point of engagement

Strategieën die je een beter begrip geven van wie je klant is en hoe zij engagen


Het effectief gebruiken van data om de klantrelatie te verbeteren

11.00
Keynote: Strategische customer journeys
  • Gericht sturen en doormeten op customer journeys
  • Hoe bepaal je de top journeys binnen je organisatie?

Start ronde tafel discussies
Sessie 1: 11.25 – 11.55
Sessie 2: 11.55 – 12.25

1. BI & customer intelligence tools
  • Concrete data-analyse tools die bijdrage aan een sterke CX strategie

2. Accelerating Digital Transformation With AI
  • Het gebruiken van data en analytics om je contact center te verbeteren
  • Interacties personaliseren

3. Predictive/Data analytics ter verbetering van de customer experience
  • Hoe kun je data inzetten voor een betere customer experience?
  • De learnings bij de exploitatie van een voorspellingsmodel
  • Hoe meet je de effecten en wat kan het je opleveren?
Thijs Hingstman, Intelligence Specialist, VGZ
12.25
Lunch

13.25
ASK ME ANYTHING: Creating a data-driven customer experience strategy
  • How data transformation drives the customer experience
  • Digital customer experience strategy for financial institutions
  • How to make a data-driven CX strategy for your organization
Liane Pettersson, Head Customer Analytics, Rabobank
Nicolette Wuring, Interim Global Customer Experience Director, N26 (The Mobile Bank) & Board Advisor, TribeCX

13.50
Game-Changing Strategies for Continuous CX Improvement
  • Het opdoen van nieuwe klantinzichten
  • Verbetering van de customer experience met data-driven personalisatie en interactieve programma’s

14.15
Happy Customer break out sessies

Ontdek de mogelijkheden om de beste customer experience te bieden. Kies de sessie die aansluit bij jouw vraagstukken



Wat zijn de nieuwste customer experience innovaties?

14.15
Keynote: Hoe speech analytics de Customer Experience versterkt
  • Welke mogelijkheden biedt voice en speech analytics voor het verbeteren van de klantbeleving?
  • Florius presenteert als eerste in de Benelux de inzet van Speech Analytics in haar contact center
  • Belangrijkste learnings: wat is de vraag achter de vraag van de klant? En hoe kunnen we met speech-technologie snel en accuraat antwoord geven op klantvragen?
  • De volgende stappen in deze nieuwe technologie
Seif Alhamrany, Team manager Advies Florius
Maarten Timmers, Hoofd Customer Experience Florius
Hoe transformeer je je organisatie in een customer-driven organisation?

14.15
Keynote: De transformatie naar een moderne organisatie
  • Hoe blijf je als organisatie toekomstbestendig?
  • Een interactieve sessie over transformatie, het betrekken van medewerkers, nieuw leiderschap en waardevol contact met je klanten
Maud Martens, Chief Operations Officer, ABN AMRO Verzekeringen
14.40
Coffee, Sweets & Conversations

15.10
Vervolg Happy Customer break out sessies

Wat zijn de nieuwste customer experience innovaties?

Start ronde tafel discussies
Sessie 1: 15.10 – 15.40
Sessie 2: 15.40 – 16.10


1. Hoe je als financiële organisatie security verliefd maakt op gebruikersgemak
Daan van den Eshof, Product Manager, Rabo eBusiness
2. De ervaringen en visie op innovatief bankieren en CX van een digitale fintech
  • Lessons learned: samenwerkingen tussen banken, wetenschappers en gemeenten
  • Ervaringen van gebruikers: het overdragen van vertrouwelijke financiële gegevens aan een app
  • Een toekomstvisie op gepersonaliseerd bankieren
Camiel Kuiper, CEO, Buddy Payment
Hoe transformeer je je organisatie in een customer-driven organisation?

Start ronde tafel discussies
Sessie 1: 15.10 – 15.40
Sessie 2: 15.40 – 16.10


1. Een klantgerichte cultuur realiseren door middel van klant feedback
  • Met kunstmatige intelligentie inzichten creëren in je klantfeedback
  • De stem van je klant gebruiken om de juiste ervaring te geven
Leslie Cottenjé, Chief Executive Officer at Hello Customer
2. Hoe Chatbot en BI de klantervaring transformeren
  • Een klantervaring op maat
  • Persoonlijke benadering
Mathijs Jilderda, Customer Experience & Supportadviseur, Univé

16.15
A Radical CX Strategy: a story outside the sector
  • Hoe een ultieme gebruikerservaring zorgt voor een optimale customer experience
  • Best practices voor het creëren van een cultuur die zorgt voor continue verbetering

16.35
Networking, Drinks & Bites

Jannie Benedictus

Financieel journalist en eigenaar Benedictus Media, voormalig hoofdredacteur en uitgever van am:

Daan van Eshof

Product Manager,
Rabo eBusiness

Thijs Hingstman

Specialist Intelligence,
VGZ

Camiel Kuiper

CEO,
Buddy Payment


Mathijs Jilderda

Customer Experience & Supportadviseur,
Univé

Leslie Cottenjé

Chief Executive Officer
Hello Customer

Liane Pettersson

Head Customer Analytics
Rabobank

Nicolette Wuring

Interim Global Customer Experience Director & Board Advisor
N26 (The Mobile Bank) & TribeCX


Maarten Timmers

Hoofd Customer Experience & Marketing, Florius

Seif Alhamrany

Team manager Advies Florius

Maud Martens

Chief Operations Officer, ABN AMRO Verzekeringen

Jaap Wieringa

Hoogleraar Onderzoeksmethoden in de Bedrijfskunde, Rijksuniversiteit Groningen

Datum

Donderdag 11 maart 2020

Locatie

Van Der Valk Utrecht
Winthontlaan 4 - 6
3526 KV Utrecht
Routebeschrijving

 


Jouw investering

Tickets

Na 1 december 2019

Werkzaam bij Financiele instelling, zoals:
Banken, verzekeraars, pensioeninstellingen, Fintechs, vermogens-beheerders, beleggingsbeheerders en hypotheekbedrijven

 € 499,-
TicketsNa 1 december 2019
Niet werkzaam bij een financiele instelling  € 999,-

Inschrijven Reserveren

 


Voor wie is dit congres bestemd?

Dit congres is speciaal ontwikkeld voor:
CMO, CTO,  CIO, CDO (Chief Digital Officer), E-commerce Manager, (Digital) Marketing Manager, Data Science Officer, Manager Customer Experience, Communicatie Manager, Online Manager, Data Manager, IT Manager en iedereen die geïnteresseerd is om de Customer Experience en de Data Driven organisatie te optimaliseren. Werkzaam bij Banken, Verzekeraars, Pensioeninstellingen en aanvullende financiele dienstverlening.


Meer informatie

Wil je meer informatie over dit congres? Heb je interesse in deelname, wil je een inhoudelijke bijdrage leveren of ken je een interessant verhaal ?

Programma manager
Jessie Vossen
T: 06 - 10 23 62 29

Partnerships
Frans Peters
T: 06 - 54 38 05 39

Congres adviseur
Sandra Donkers
T: 040 - 2 972 770

Inclusief

 


Partners 2020

 

Partner worden?

Heb je interesse om te participeren in het programma of op een andere manier in contact te komen met deze doelgroep?

Neem contact op met:

Frans Peters
06 - 54 38 05 39

 

Jouw investering

Tickets

Na 1 december 2019

Werkzaam bij Financiele instelling, zoals:
Banken, verzekeraars, pensioeninstellingen, Fintechs, vermogens-beheerders, beleggingsbeheerders en hypotheekbedrijven

 € 499,-
TicketsNa 1 december 2019
Niet werkzaam bij een financiele instelling  € 999,-

Via onderstaande knop kun je veilig, eenvoudig en snel inschrijven voor dit congres. Verzeker jezelf van deelname door op de onderstaande button te klikken.

 

Leg je deelname vast!
Next in Finance

Download de Brochure

Voor een compleet overzicht van het programma raden wij je aan om de brochure te downloaden. Ter informatie: Next in Finance start op 20 maart 2020 in van der Valk, Utrecht!

Heb je een vraag? Neem voor meer informatie contact op met:

Onze privacy-policy

Inlogcode:

Congres | 2020-03-20