- 7 december 2022
- Jaarbeurs Utrecht - Mediaplaza
- ,- (excl. btw)
- Contact
Customer Experience Futureproof
Om een optimale Customer Experience te realiseren, is het van belang je klanten voortdurend te blijven verrassen. De Customer Experience wordt verhoogd door de integratie en slimme inzet van de data van je klanten.
Gedurende de pandemie moest de klantinteractie echter worden aangepast. Zo moesten digitale transformaties in sneltreinvaart worden doorgevoerd om klanten in hun behoeften te voorzien. De optimalisatie van digitaal klantcontact stond centraal, om klanten ook op afstand aan de organisatie te blijven binden.
Maar What’s Next? Wat wil en verwacht de klant van financiële aanbieders in de toekomst?
Next in Finance
Tijdens het Next in Finance ‘Customer Experience Futureproof’ congres leer je van koplopers en disrupters in de financiële markt. Zo kun jij binnen jouw organisatie direct de volgende stappen zetten op het gebied van Customer Experience.
Jaarlijks komen verschillende professionals uit de financiële sector bij elkaar, om:
- Nieuwe inzichten en ideeën te krijgen & nieuwe Customer Experience (CX) netwerkcontacten te ontmoeten binnen de financiële sector
- Te leren van koplopers en disrupters. Zij delen hun praktijkervaring en vertellen over de stappen die zij al hebben gezet maar ook over uitdagingen waar zij tegenaan zijn gelopen.
De volgende thema's komen aan bod:
- Welke (digitale) CX strategie en tools je inzet om je klanten te blijven boeien en binden in een snel veranderende wereld
- De relatie tussen klant, medewerker en technologie voor een futureproof customer experience
- Hoe je snel experimenteert en opschaalt om de customer experience te optimaliseren
- Hoe data-driven klantinzichten je op weg helpen naar een klantgerichte benadering
- Hoe je data-analytics effectief inzet en de juiste vervolgacties onderneemt
- Diverse praktijkvoorbeelden van customer journeys binnen financiële organisaties waar je van kunt leren
Programma
09.00 uur
Ontvangst en registratie
Tijdens de registratie kun je de eerste contacten op doen onder het genot van een kopje koffie
09.30 uur

Opening door de dagvoorzitter
Jannie Benedictus, journalist, columnist en dagvoorzitter.
Ze schrijft veel over personal finance en werkte geruime tijd als (hoofd)-redacteur en uitgever van verzekeringsplatform am.
09.40 uur

Keynote
‘De human touch’ bij de ontwikkeling van customer experience
- De connectie met de klant
- De strategische rol van medewerkers bij het creëren van de customer experience
- CX van de toekomst: klant-medewerker-technologie
Mirella Kleijnen, Hoogleraar Customer Experience Management, VU Amsterdam
10.05 uur
Keynote
De kansen voor CX in 2022
- Keuzes maken en een unieke CX leveren
- De belangrijkste drijfveren
- Design en uitvoering
10.30 uur
Recharge & Go
Koffie- en theepauze
11.00 uur
Financiële organisaties CX futureproof?
- Hoe zorg je voor meer betrokkenheid en loyaliteit vanuit klanten?
- Hoe behoud je je klanten in een digitaal snel veranderende wereld?
- Hoe blijf je onderscheidend?
11.30 uur
Breakout sessies
12.30 uur
Lunch
13.30 uur
Best practice workshops
Neem deel aan de workshop die het beste aansluit op jouw customer experience vraagstukken.
De digitale klantreis
- De inzet van AI op de manier en het moment waarop de klant het wenst
- De omnichannel benadering van klantcontact
- Experimenten met metaverse en avatars
De transitie van het contactcenter
- Contactredenen, wensen en behoeften van klanten doorgronden
- Inhoud en kwaliteit van klantgesprekken inzichtelijk door data-driven klantinzichten
- Het Speech Lab: de plek om snel te experimenteren en efficiënt te schalen
Hoe organiseer je Customer Experience Management bij een pensioenfonds?
- De focus op de deelnemer
- Wie zijn je klanten en hoe betrek je hen bij besluitvorming?
- Werken met concrete klantbeloften
Esther Keizer, Manager Customer Experience & Communication, Ahold Delhaize Pensioen
Van de rationele en emotionele klantreis naar concrete oplossingen
- Grip op achterliggende consumentenbehoeften
- Impact maken in de hele organisatie; hoe krijg je iedereen mee?
14.45 uur
Meet the CX experts of spin-offs across sectors
Hoe breng je verschillende ideeën tot uitvoering om aan de klantbehoefte te voldoen? En hoe komt een spin-off goed van de grond, ondanks de belangen van alle stakeholders?
15.15 uur
Recharge & Go
Koffie- en theepauze
15.45 uur
Keynote
Making Customer Experience Work
Hoe maak je écht impact?
16.30 uur
Keynote
User-centered thinking
- Klantexperience in de marktbenadering
- Flexibel, transparant en klantgericht
- De volgende stap door extra context
17.00 uur
Borrel & Bites
Ontmoet andere CX experts gedurende de netwerkborrel en ga weer met nieuwe ideeën en netwerkcontacten naar huis!
Sprekers:

Mirella Kleijnen
Hoogleraar Customer Experience Management, VU Amsterdam

Jannie Benedictus
Journalist, columnist en dagvoorzitter

Esther Keizer
Manager Customer Experience & Communication, Ahold Delhaize Pensioen
Voor wie is dit congres bestemd?
Dit congres is speciaal ontwikkeld voor:
CEO, CCO, CMO, CTO, CIO, CDO (Chief Digital Officer), E-commerce Manager, (Digital) Marketing Manager, Data Science Officer, Manager Customer Experience, Communicatie Manager, Online Manager, Data Manager, IT Manager en iedereen die geïnteresseerd is om de Customer Experience te optimaliseren.
Werkzaam bij:
Banken, Verzekeraars, Pensioeninstellingen en aanvullende financiele dienstverlening.
Datum en locatie
7 december 2022
Jaarbeurs Utrecht
Jaarbeursplein
3521 AL Utrecht
Jouw investering
Tickets | t/m 30 september | Na 30 september 2022 |
---|---|---|
Werkzaam bij financiële instelling | € 399,- (excl. btw) p.p. | € 499,- (excl. btw) p.p. |
Overig | € 899,- (excl. btw) p.p. | € 999,- (excl.btw) p.p. |
Dit bedrag is inclusief koffie, thee en lunch. Daarnaast heb je toegang tot de digitale leeromgeving.
Contact met ons?
Inge Zusterzeel
Programma Manager
inge.zusterzeel@euroforum.nl
Cornee van der Hijden
Strategic Partnership Manager
cornee.van.der.hijden@euroforum.nl
Sandra Donkers
Congresadviseur
s.donkers@euroforum.nl
Tel: 040 - 2 972 770
Opleiding op maat
Zou jij samen met jouw collega's één van onze opleidingen willen volgen, maar dan gericht op de eigen organisatie, situatie en wensen? Dan is Incompany zeker interessant! Samen stellen we een programma op en bepalen we datum/data, dagindeling(en) en locatie.
Waarom Incompany
- De inhoud van deze opleiding wordt afgestemd op jullie organisatie en leerbehoeften
- Ga met elkaar in gesprek (ook over lastige situaties)
- De onderlinge betrokkenheid en motivatie stijgen aantoonbaar
- Er is individuele benadering en ruimte voor persoonlijke vragen
- Per opleiding wordt gezocht naar de best passende docent(en)
- Het hele team is in één keer op hetzelfde kennisniveau
- Planning van de cursus wanneer het jullie uitkomt
- Mogelijk: individuele coaching on the job om doelen te complementeren
Vragen of meer informatie?
Lees meer over onze Incompany trainingen of neem vrijblijvend contact op met:

Guusje Verhoeven
Adviseur Incompany trainingen
E-mail:
guusje.verhoeven@euroforum.nl
Tel:
+31 40 29 74 974

Bence Berki
Adviseur Incompany trainingen
E-mail:
bence.berki@euroforum.nl
Tel:
+31 40 29 74 974
Inschrijven
Via onderstaande knop kun je veilig, eenvoudig en snel inschrijven. Verzeker jezelf van deelname door op de onderstaande button te klikken.
Leg je deelname vast!


Persoonlijk advies nodig?
Hoi, Ik ben Sandra en ben een specialist op dit vakgebied. Je kunt mij bereiken via onderstaande gegevens of via de chat.
040 2972 770 sandra.donkers@euroforum.nl