e-Identity Congres

The next step in Identity, Authentication and Client Onboarding

25 januari 2018 | CORPUS, Leiden

Toekomst van de Digitale Identiteit

Veilig, betrouwbaar en gebruiksvriendelijk

 

Op 12 februari 2020 vindt de 5e editie van het e-Identity congres plaats. Deze editie staat het uitwisselen van kennis en ervaring met experts van andere sectoren centraal zodat je van elkaar kunt leren. Het event is speciaal ontwikkeld voor stakeholders en end-users die zich bezig houden met digitale identiteits-oplossingen en up to date willen blijven van relevante trends en ontwikkelingen.


Laat je inspireren en neem vooral de lessons learned mee naar jouw eigen organisatie! We zien je graag bij Van der Valk Breukelen.

Download de brochure Direct aanmelden

 


Thema's:

  • Regie op eigen gegevens
  • Zo min mogelijk data verzamelen
  • Grip op data met blockchain
  • Veiligheid met IoT en cloud toepassingen
  • Privacy & ethische kant van digitale identiteit
  • Het belang van gebruiksvriendelijkheid

Bekijk het programma


e-Identity experts op het podium:


Michiel van der Veen

CEO European Association for Biometrics

Marie-José Hoefmans

Manager Bedrijfsbureau/Legal, Compliance, Chief Essential Officer, Schluss

Menno van Leeuwen

Head of Business & Customer Development, Moneyou

Bart Jacobs

Voorzitter, Privacy by design en initiatiefnemer IRMA

Bekijk alle experts


 

 


Meer informatie

Wilt u meer informatie over het e-Identity Congres? Neem (vrijblijvend) contact op met congresadviseur:

Nicole Vonk
T: 040 – 2 972 740

e-Identity Congres
12 februari 2020

Meedenken over het programma? Neem contact op met:
Liz Boeren, 06 - 11 33 46 94

 

Download

Voor een compleet overzicht van het programma raden je aan de brochure te downloaden

Download (PDF)
08.00
Breakfast Club

Identity management in de zorg (op uitnodiging)
In een informele setting discussieer je met een kleine groep genodigden over cruciale topics. Start de dag met een lekker ontbijt en aangenaam gezelschap.

09.00
Inloop en registratie

09.30
Opening door de dagvoorzitter

Lines between industries are blurring
De dagvoorzitter betrekt jou gedurende de dag bij het programma. Door gebruik te maken van een interactief stemsysteem word je co-creator van het programma en krijgen jouw vragen en feedback direct een podium.

Menno van Leeuwen, Head of Business & Customer Development, Moneyou

09.45
De toekomst van de digitale identiteit
  • Wat is het belang van digitale identiteit in een digitale wereld?
  • Wat brengt de toekomst op het gebied van identity management?
  • Welke innovaties in identity management zijn er?
  • Wat zijn spraakmakende Europese voorbeelden?
Michiel van der Veen, Directeur Innovatie & Ontwikkeling Rijksdienst voor Identiteitsgegevens

10.15
Merging the physical and digital identity world
  • What can we learn from sharing economy leaders in identity management?
  • How do you create seamless user experiences in an ever connected environment?
  • How can you connect the online world with the offline world through trust?


10.45
Gezichtsherkenning en biometrie
  • Wat zijn de voordelen van gezichtsherkenning?
  • Hoe zorg je dat gezichtsherkenning veilig en betrouwbaar is?
  • Wat zijn de voordelen van gezichtsherkenning voor de klant?


11.15
Recharge & Go!

Koffie- en theepauze


11.45
Digitale identificatie: niet zoveel mogelijk data verzamelen maar zo min mogelijk data vragen
  • Hoe kom je tot een wereldwijde standaard voor digitale identiteit?
  • Hoe standaardiseer je wederzijds vertrouwen?
  • Hoe zorg je ervoor dat gegevens alleen uitgewisseld worden wanneer het nodig is?

12.30
Debat
Regie op eigen gegevens
Bart Jacobs, Voorzitter Privacy by design en initiatiefnemer IRMA
Marie-José Hoefmans, Chief Essential Officer, Schluss
Olof King, Manager Belangenbehartiging, Consumentenbond
Piet Mallekoote, Directeur, Currence en Betaalvereniging Nederland


13.00
Meet up lunch
Lunch met netwerkmogelijkheid

14.00
Expertsessies

Veiligheid, betrouwbaarheid & gebruiksvriendelijkheid
Kies de sessie die het beste past bij jouw dagelijkse uitdagingen. Tijdens deze interactieve sessies wordt specifiek ingegaan op de vraagstukken die spelen omtrent veiligheid, betrouwbaarheid en gebruiksvriendelijkheid. Het is mogelijk om na iedere sessie te switchen tussen de verschillende stromen.


14.00 - 14.15
Welkom & Introductie

14.15 - 14.45
Inspirerende case
Digitale weerbaarheid binnen gemeente Nijmegen
  • Manifest Wij zijn open en weerbaar
  • De rol van de overheid
  • Toepassingen van de gemeente Nijmegen

Martijn van der Linden, Businessadviseur I&A,Gemeente Nijmegen


14.00 - 14.15
Welkom & Introductie

14.15 - 14.45
Inspirerende Speech
Privacy by design
  • Wat betekent privacy by design voor zowel organisaties als gebruikers
  • Wat is het verschil tussen een centrale en een decentrale eID-architectuur?
  • Hoe kun je privacy-vriendelijke en goed-beveiligde open source ICT bevorderen?

Bart Jacobs, Voorzitter Privacy by design en initiatiefnemer IRMA


14.00 - 14.45
Welkom & Introductie

14.15 - 14.45
Inspirerende Speech
IAM in een wereldwijd opererende organisatie
  • Welke global solutions hanteert Ahold Delhaize binnen identity management?
  • Hoe gaat men om met wereldwijd verschillende wetgeving en standaarden?
  • Op welke wijze werkt Ahold Delhaize samen als global team?

Dennis den Hollander, Global testmanager identity & access management
Maarten Bevers, Global IAM Security & Business Consultant, Ahold Delhaize



14.45 - 15.15
Ronde tafel sessie 1

  1. Meldpunt id-Fraude
  2. Identificatie en autorisatie

  1. Grip op je data met blockchain
  2. Next generation data management

  1. eIDAS update
  2. Identity management binnen de klantreis


15.15 - 15.45
Recharge & Go!

Koffie- en theepauze


15.45 - 16.15
Ronde tafel sessie 2
Herhaling van ronde tafel sessie 1

  1. Meldpunt id-Fraude
  2. Identificatie en autorisatie

  1. Grip op je data met blockchain
  2. Next generation data management

  1. eIDAS update
  2. Identity management binnen de klantreis


16.20 - 17.00
Use Cases

  1. Security, cloud & identity
    Silvia Smit, Consumentenbond
  2. IoT security issues

  1. Identity management binnen ziekenhuizen
    Arno Witter, stafmedeweker Maastricht UMC
  2. Identiteitsmanagement veilig en conform wet- en regelgeving inrichten

  1. Vergroten van gebruiksvriendelijkheid met IDIN QR
    Margot Markhorst, Product consultant iDIN Currence
  2. De impact van PSD2 op de digitale identiteit van jouw klant

 

Meer informatie Direct aanmelden

Michiel van der Veen

CEO European Association for Biometrics

Marie-José Hoefmans

Manager Bedrijfsbureau/Legal, Compliance, Chief Essential Officer, Schluss

Menno van Leeuwen

Head of Business & Customer Development, Moneyou

Bart Jacobs

Voorzitter, Privacy by design en initiatiefnemer IRMA

Martijn van der Linden

Businessadviseur I&A, Gemeente Nijmegen

Piet Mallekoote

Directeur, Currence en Betaalvereniging Nederland

Olof King

Manager Belangenbehartiging, Consumentenbond

Dennis den Hollander

Global testmanager identity & access management, Ahold Delhaize

Silvia Smit

Consumentenbond

Maarten Bevers

Global IAM Security & Business Consultant, Ahold Delhaize

Margot Markhorst

Product consultant iDIN Currence

Datum

12 februari 2020

Locatie

Van der Valk Breukelen
Stationsweg 91
3621 LK Breukelen



Je investering

 Ticket  Ticketprijs - tot 1 december 2019
Ticketprijs - vanaf 1 december 2019

Congresticket

€ 599 € 699

Deze prijzen zijn excl. BTW (per persoon) en incl. koffie, thee, snacks, lunch, borrel, netwerken en online toegang tot de presentaties na het congres.

Direct aanmelden


Wie ontmoet je?

IT
  • CIO
  • CTO
  • IT & CRM Managers
  • Identity & IAM Architects
  • Business IT Consultants
  • Marketing Managers
  • Identity & Access Managers
  • Information Managers
  • Business Analist
Strategie
  • CMO
  • CDO
  • E-commerce Manager
  • Marketing Managers
  • Strategy Managers
  • Business Development Managers
  • Customer Journey Experts
  • Manager Customer Experience
Compliance
  • CSO, Liaison Managers
  • (Cyber) Security Managers
  • Legal & Compliance Managers
  • Information Risk Managers
  • Quality & Risk Managers
  • Managers Security & Compliance

Reacties van deelnemers

  • Ik ben hier om te kijken wat de stand van zaken is en welke ontwikkelingen door de markt worden omarmd. Wat me vandaag verraste is dat er partijen zijn die zich opwerpen om voor organisaties zoals Aegon de toegang te verzorgen via verschillende vormen van E-identity, dus iDIN, DigiD enzovoorts. Identity brokers dus. Daar ga ik eens over praten met onze mensen van architectuur.
    - Irene Visser, Product Owner identity and access management

 

  • "Ik was er vorig jaar ook bij. Dit jaar is het niveau hoger. Er gebeurt meer. Wel vind ik dat sommige initiatieven langzaam gaan en dat de focus voor op Nederland is. Niet internationaal.’ Tips voor de volgende editie? ‘Ja, neem de big techs mee. Facebook, Google, dat soort clubs. Verder: minder focus op wat er technisch mogelijk is en meer op wat het oplost en wat de consument eraan heeft."
    - Michel van Westen, Buckaroo

 

  • "Wat ik sterk vond aan de opzet, was de aanwezigheid van de vele experts in combinatie met vertegenwoordigers van grote gebruikersgroepen zoals banken, de overheid en verzekeringsmaatschappijen en de discussies over de toekomst en de voor- en nadelen van de verschillende vormen van E-Identity. Wel lag de focus wat mij betreft teveel op B2C, terwijl wij meer op in het B2B-segment actief zijn. Iets voor volgend jaar?"
    - Victor van der Wolf, Software-ontwikkelaar

Meer informatie

Wil je meer informatie over het e-Identity Congres? Neem (vrijblijvend) contact op met congresadviseur:

Nicole Vonk
T: 040 – 2 972 740



In 2019 in samenwerking met:


Partners 2019

Partner worden in 2020? 

 

U heeft de mogelijkheid om:

  • uw positie in de markt te verstevigen
  • uw naamsbekendheid te vergroten
  • uw doelgroep te ontmoeten en te netwerken

 

Meer informatie?

Frans Peters
Partnership Manager
06 - 54 38 05 39

Je investering:

 Ticket  Ticketprijs - tot 1 december 2019
Ticketprijs - vanaf 1 december 2019

Congresticket

€ 599 € 699

Deze prijzen zijn excl. BTW (per persoon) en incl. koffie, thee, snacks, lunch, borrel, netwerken en online toegang tot de presentaties na het congres.

Via onderstaande knop kun je veilig, eenvoudig en snel inschrijven voor dit congres. Verzeker jezelf van deelname door op de onderstaande button te klikken.

 

Leg je deelname vast!
e-Identity Congres

Download de Brochure

Voor een compleet overzicht van het programma raden wij je aan om de brochure te downloaden. Ter informatie: e-Identity Congres start op 12 februari 2020 in Van der Valk Breukelen!

Heb je een vraag? Neem voor meer informatie contact op met:

Onze privacy-policy

Whitepaper

Vul je gegevens in en download hem gratis en vrijblijvend.

e-Identity Congres

heb je een vraag? Neem voor meer informatie contact op met:

Onze privacy-policy

Inlogcode:

Congres | 2020-02-12